Voetbaltopic (Deel 1)

Heerlijk! Ook mooi afgelegd van Huntelaar

WAT??? gewoon 0-2! Tadic wordt wel snel weggekocht daar denk ik.

Tadic is in het echt een beetje onaardig (snap het wel hoor, zou er zelf ook geen zin in hebben)

Wat bedoel je? Bedoel je net als in het begin met dat gezeik om dat rugnummer?

Nee in de omgang bedoelde ik. Hij doet net alsof iedereen een gekke fan is haha, zelfs als je werkgerelateerd contact hebt

1 like

Oh wat stom :frowning: nu ben ik wel benieuwd wat voor werk jij doet hahah.

1 like

Ik ook wel.
En ook wat doet hij dan precies? Uit de hoogte ofzo?

Veel Griekse clubs staan er wel bekend om om best agressief te zijn.

1 like

Nou, dit was bij een vriendin maar ik was er wel bij haha. Ze zorgt oa voor het contact tussen spelers en supporters/sponsoren. De maatschappelijke kant dus

1 like

Ohh lijkt mij wel een hele leuke baan, al is dat uiteraard wel afhankelijk van de fans en de voetballers hahah

1 like

Ja er zijn ook hele leuke spelers! Voor mij steekt Wesley Sneijder er wel bovenuit, hij behandelt echt iedereen hetzelfde

1 like

Er is gister ook eea gebeurd, dus misschien naar aanleiding daarvan. Maar het was iig behoorlijk heftig. Die grieken hadden vrij baan onze kant op en toen besloot ME tegen ons op te treden ipv tegen hun. Dus we werden eerst met vuurwerk en weet ik wat bekogeld en toen kregen mensen ook nog klappen.
Ik was wel enigszins voorbereid op een gekke trip, want grieken zijn altijd wel in voor gekke dingen volgens mij. Ook wel beelden gezien dat Griekse supporters hun eigen stadion in de fik zetten enzo. Dus mijn vriend en ik zeiden wel tegen elkaar hele weekend zijn we gewoon toeristen die op citytrip zijn hoor, we laten uit niks blijken dat we voor voetbal komen

2 likes

Echt heftig! Ik had het begin van de wedstrijd gemist maar had de beelden terug gekeken. Eigenlijk te gek voor woorden dat dit allemaal het stadion binnenkomt. Hopelijk zelf toch niks aan overgehouden en nu weer veilig op de hotel(?)kamer?

Ja na de wedstrijd meteen naar onze airbnb gegaan, vonden we het meest verstandig. Geen risico dat het in de stad nogmaals uit de hand zou lopen.

Ben blij dat jullie oké zijn!

Nog 1 avondje vlammen deze ronde

2 likes

Wat gaat het worden vanavond denken jullie?

Ik hoop dat ze nog minstens 2x kunnen scoren en dus de winst pakken.
Maar ik denk dat het moeilijk zal worden, maar wie weet in de tweede helft

1 like

EINDELIJK! Hopelijk nu nog 1tje!

1 like

Is dit een terechte kaart voor wober?
Kan t vanaf tribune niet goed genoeg zien