Voetbaltopic (Deel 1)

Ja vind ik van wel! Was mini beetje bal en heel veel enkel wat hij raakte.

Wtf joh? Willen ze elkaar afmaken of wat? Deze is ook meer dan terecht @Luipaard, mocht je het niet goed gezien hebben hahah. Echt achterlijke trap dit holy shit, die is echt niet goed

Dacht het zelf ook, maar ik dacht scheenbeen. Alleen al die mannen om me heen zeiden onterecht dus twijfelde haha
Deze zag ik wel, beste trap in zn gezicht

Jaa, zijkant scheenbeen/bovenkant enkel was het. Maar ik denk dat ik in het stadion ook onterecht zou roepen :joy::joy:

Maar echt veel erger van die van Wöber! En ook direct nieten op het veld, pijnlijk

Wat een idiote actie dit zeg… bizar!

Jaa, mag hopen dat ie een heel aantal wedstrijden geschorst wordt, want dit moet echt niet mogen gewoon.

2 likes

Ik durf gewoon niet te kijken :rofl::rofl::rofl:

Wat een kak zooi dit! :frowning:

Oke sorry voor 3 dubbel post, maar wtf dit was echt dom?? :woman_facepalming::woman_facepalming::woman_facepalming:

Toch nog 3-3, wat een gekke avond. Jammer dat het niet genoeg is voor groepswinst

Zo wat een avond idd gister! Het was ff 5 minuten leuk na die 2-1 maar uiteindelijk is gelijkspel wel terecht vind ik. Het was wel een wedstrijd die alles had, het had een finale kunnen zijn

Kijkt er iemand Ajax? Zo zielig voor de Graafschp hahhaah

1 like

Jazeeeeeker, afmaken die handel

2 likes

PSV en Ajax hebben nu exact hetzelfde doelsaldo

Ik kreeg bijna medelijden, tot ik dacht aan die wedstrijd bij hun waarin wij geen kampioen werden. Toen was alle medelijden weg.
Wel leuk ik zit nu in de trein van arena naar huis, dat we net bij de arena weg reden werd er omgeroepen: " dit is een mededeling voor alle Ajax fans; gefeliciteerd met de 8-0 overwinning" zo cute

5 likes

Ahhhhhh te leuk zulke mededelingen

Oh ja dat was echt een leuke wedstrijd #sorrynotsorry

Ajax - Real Madrid, best zware loting (wel te verwachten natuurlijk, er zijn alleen maar grote ploegen meer over) maar misschien toch wel te doen.

Bij mij gaat er al in verschillende groepsapps dat mensen er blij mee zijn. Vinden het te doen, beter dan city, psg, barca en dortmund. Ik ben heel benieuwd, moet eerlijk zeggen dat ik er zelf niet zoveel vertrouwen in heb, maar loting kon wel slechter.
Denk voor mij geen uitwedstrijd deze x want ben vorig jaar in nov nog in madrid geweest, dus vind dat wel ff goed