Haha ja ik stond ook op het punt de tv uit te zetten
Hahah ja zo erg, maar kan echt niet meer kijken dan. Vreet me helemaal op van ellende gewoon
Ja was echt niet om aan te gluren gewoon.
Maandag niks gezien, maar hoorde wel veel mensen die zeiden dat ze na de 2–0 stopten met kijken. Die hadden het leukste dus gemist…
Ik ga overmorgen naar Athene voor Ajax dinsdag. Zin in!
Ja wel kut, maar voorzie evengoed geen problemen om daar te winnen. Schat Athene niet zo hoog in en heb het idee dat bij Ajax het besef er wel is hoe belangrijk het is.
Wat tof! Ik ben ooit (ja, in een ver ver ver verleden) in de CL bij Spurs - Twente geweest en was, ondanks het verlies, zo tof om mee te maken! Veel plezier
Dank je wel! Er gaat niks boven europese uitwedstrijden vind ik. Spurs - Twente moet ook leuk geweest zijn. Als ik Europees uit ga, dan gaat het in 1e instantie om de trip en het resultaat vind ik vaak iets minder belangrijk. Hoewel dat voor dinsdag weer anders is, Omdat het nog ergens om gaat
Is zo! Hoewel ik geen Ajax-fan ben hoop ik ook dat ze het als Nederlandse club ver schoppen in de CL dit jaar! Succes alvast & geniet!
Wat gaaf, ga je naar alle Europese uitwedstrijden kijken?
Hopelijk heb je al een leuk weekend gehad in Athene.
En dan morgen hopen op een leuke afsluiter!
Nee ga niet altijd uit hoor! Daar heb ik het geld en de vrije dagen niet voor over. Ben in Stockholm geweest vorig jaar en daarvoor was Barça 2013 laatste uitwedstrijd.
Het is tot nu toe een top trip! Vanavond kan de wedstrijd het afmaken
Zie net wat beelden op tv, hopelijk gaat het goed met je? Weet niet of je in het uitvak zit maar gaat niet lekker daar
Zo, inderdaad! Gekkenhuis.
Oh gadver dit zag er echt akelig uit die botsing!
Word gewoon ff iemand geniet op zijn hoofd in het veld
Héél akelig
Ja al dat vuurwerk ook net richting de Ajax supporters
Penalty! Hopelijk benutten ze deze kans! Want het is best een moeilijke avond.
Ik zou het niet weten eerlijk gezegd, maar het is wel echt te achterlijk voor woorden als je het mij vraagt!
En nu doorduwen/volhouden!
Hoppaa!