Voetbaltopic (Deel 1)

Ik vind dit stiekem wel heel leuk.

Waarom was Neuer weg? Ik snap het niet meer

Hij was even veldspeler in de hoop te kunnen helpen scoren

Ja dat snap ik maar snap gewoon niet waarom die dat doet. Er was niemand meer om te verdedigen en ook niemand die snel terug kan zijn. Het risico zou ik dan niet nemen.

Nou ik was supporter van Duitsland dit toernooi maar dat blijkt maar van korte duur :sweat_smile:.

Geval van alles of niets idd.

1 like

Hij schijnt best wel goed te zijn in koppen dus idd alles of niets proberen

Ik vind dat dus juist altijd prachtig als Neuer mee gaat voetballen.
Vind het eigenlijk wel jammer dat ze er nu al uit liggen, maar z-Korea hield zich mooi staande dus ik zou het ook niet verdiend vinden als ze hadden gewonnen.

1 like

Duitsland die gewoon als laatste eindigt in de poulefase, hoe verzin je het.

Raar WK tot nu toe

Natuurlijk neem je dat risico wel als je op dat moment nog 2 keer moet scoren en het al de 95e minuut is?

2 likes

Ik ben nog even aan het nagenieten :grin::grin:

2 likes

Hahahhaa. Ik heb net met mijn collega op school nog Duitsland gekeken. Jongens, jongens, jongens, ik snap die mannen niet. Hij ging bijna huilen van frustratie.

1 like

Heeee komop nou, die keuze is toch niet zo moeilijk

Nee precies… geen van beide ! :+1::smiley:

hahahahah grapjas!

wie is/zijn jouw favoriet(en) dit wk?

1 like

Jan Vertonghen hahah :see_no_evil: en sommige Ijslanders vond ik wel leuk om naar te kijken :grin:

1 like

Is dit geoorloofd hier :joy::joy:?

7 likes

Tijdens de vorige wedstrijd of die daarvoor zei de voetbal commentator dat, toen stond neuer ook ineens vlak voor het andere doel in een poging te scoren

En speciaal voor jou heb ik ook een filmpje opgezocht als bewijs :sunglasses:

Ja precies dit! Zeg zijn naam over 2 maanden en ik heb geen idee wie het is of wat hij doet!

Nu hoop ik dat ook Brazilie eruit vliegt :biggrin:

4 likes