Voetbaltopic (Deel 1)

Ik was zo blij met een wk dat verder zou gaan zonder dat ophemelen van Messi. Helaas.

1 like

Ik hoopte zo hard dat die er nog in ging gdverdmme

1 like

Ik heb zojuist even traantje weg gepinkt. Ik gunde het Nigeria zo :weary: .

Omg zoveel haat voor Argentinie en Messi haha shit. Hoe kan je zo slecht spelen :joy:

1 like

Wat een eind!! Wel jammer had het Nigeria meer gegund

Ik hoopte eigenlijk dat Maradona van de tribune zou flikkeren met die domme middelvingers van hem.

Gun Nigeria echt alles. En hoop dat Argentinië snel afvalt.

11 likes

Hahaha love it

Pfff jammer. Erger me ook dood aan dat commentaar in de studio. M’n broertje appte me ook meteen, zware frustratie haha, vooral toen ze zeiden dat voetballiefhebbers toch wel graag Argentinië en Messi zien voetballen. Alsof dat zo leuk was om naar te kijken tot nu toe???

Ik hoop echt dat ze flink ingemaakt worden door Frankrijk.

2 likes

Genieten jullie reacties, ik was eigenlijk bang om het topic te openen omdat ik dacht, nou zullen toch wel messi en argentinië liefhebbers tussen zitten, maar ben blij met jullie reacties hahaha!! Had het ijsland of nigeria veel meer gegund dan de argentijnen.

Ben wel altijd fan van dybala, maar hij stond er niet eens in?

1 like

Wat heeft die leipo joh! Steeds als hij in beeld komt moet hij vast gehouden worden.

2 likes

Waarom halen ze die kerel toch de hele tijd in beeld? Ik begrijp dat echt niet. Ja het is een voetballegende, maar hij is toch duidelijk niet goed wijs hoe die zich nu gedraagt op die tribune. Die kerel moet je helemaal geen aandacht gunnen joh, laat het hem lekker uitzoeken daar op de tribune met zn gajes houding en zn middelvingers, loser

3 likes

Nu een Argentijnse speler in het interview ( weet zn naam niet, sorry) die zegt dat ze sterker dan ooit waren… wtf joh :thinking:

2 likes

hahahahaha hoe dan? kan je nagaan hoe beroerd het normaal gesproken moet zijn

2 likes

Hahaha ik moest hier zo hard om lachen. Beter dan de afgelopen anderhalve week oke, maar wtf

1 like

precies, en het wordt mogelijk gemaakt dat hij het kan verneuken door de hoeveelheid aandacht die men hem geeft, zo onnodig

Ja dat wel, maar kom op hahha

Duitsland er nu echt uit denk ik wel jammer

Oh wauw Duitsland!

Was even helemaal in de war dacht ik heb een tweede doelpunt gemist stond zeker 1 minuut 2-0 volgens het scorebord

Omg neuer