Voetbaltopic (Deel 1)

Ik ook! Hard juichen vanavond voor Servië.

2 likes

Als Brazilië er vanavond uitvliegt, maakt dat voor mij wel een beetje goed dat Argentinië toch door is :stuck_out_tongue:

2 likes

aaaah lief jan vertonghen, die vind ik ook heel ok!!

1 like

Wk wordt steeds leuker, wat een verrassingen allemaal! Benieuwd naar deze wedstrijd

Hij is inderdaad een enorm nikszeggend persoon, jammer.

Misschien heeft hij geen persoonlijkheid nodig omdat hij niet lelijk is haha.

Heb mijn shirt van Duitsland toch maar uit gedaan nu, geen zin in reacties :’(

Ik hoor net dat die leipe Maradona 11.000euro per dag krijgt als ambassadeur van de Fifa (bron; VI Oranje Blijft Thuis), helemaal loco daar. Hadden ze beter ons daar neer kunnen zetten haha!

Edit: ik bedoel per dag om bij de wedstrijden te zitten enzo.

1 like

Ik heb echt zin in ENG - BEL vanavond! Woon in Engeland maar ben eigenlijk voor Belgie haha. Maar zal wel beetje mee moeten juichen voor Engeland want ze nemen het hier zeer serieus.

1 like

Ja ook zin in vanavond. Lekker met pizza voetbal kijken. Ben sws voor de belgjes :smiley:

Ben voor Engeland. Hoop niet dat België wereldkampioen wordt, niet dat ik ze niet gun, maar wij hebben 3 keer een finale verloren en het zal toch niet gebeuren dat het de Belgen wel lukt. Ze mogen wel ver komen hoor haha

Zo spannend! Senegal speelt echt beter dus hoop dat ze t gaan redden. Zou ik mn pa ook echt gunnen (ouders wonen daar)

2 likes

YES polen gescoord
Lekker met mezelf kletsen

Nee maar is gunstig voor senegal als polen wint

Oké hier stopt het wk voor mij nu Senegal eruit ligt :pensive:. Hoop dat Colombia volgende ronde eruit ligt :face_vomiting:

Nou ze maken t wel spannend die belgen. Not

1 like

het is voor de Belgen gunstiger om niet te winnen, zo kunnen we de sterke landen zoals brazilië enzo ontwijken in de volgende rondes

Tsjah…:sleeping:

Ik vond er vrij weinig aan maar dat was te verwachten

Zo, na een week vakantie + een rustdag zitten we er weer klaar voor!

Was even wennen die dag zonder voetbal :joy:. Vanmiddag support ik Frankrijk!