Voetbaltopic #3

Waarom speelt Ajax zo kuuuuut

2 likes

Kunstgraaaaas

1 like

Zou toch potverdorie geen excuus mogen zijn

Nee idd. Ze hebben al zo lang kunstgras daar, dat excuus gaat niet meer op

4 likes

Ik zit er niet zo relaxed bij vandaag, zie het nog wel gebeuren dat we dan opeens verliezen van fucking Heracles na al die fantastische overwinningen

1 like

Net nu we dachten dat dat deel van Ajax wel een keer eruit was geramd.

1 like

Dit ajax is evengoed wel wisselvallig hoor. Gelijkspelenbij twente, thuis verliezen van Utrecht, in Europa elke tegenstander van de mat spelen, vorige week dik van psv winnen en dan nu bij fucking heracles weer punten laten liggen.
Ik verwacht namelijk niet dat ajax nog gaan scoren

4 likes

Verwacht ik ook niet idd. Je ziet het ook echt aan alles deze wedstrijd. Elke bal valt net niet goed voor het doel, of de keeper heeft m. Ook bij het passen, het gaat allemaal nét niet goed of overstapjes gaan mis etc, etc.

2 likes

Bloed chagrijnig

Is het dan een motivatie issue? Ik vind dat namelijk altijd zo lastig te begrijpen.

Ik hoop dat bij PEC het vertrouwen een beetje toegenomen is na afgelopen twee wedstrijden :pleading_face: ik ben voorzichtig hoopvol, maar de wedstrijd duurt nog lang.

2 likes

Tis tot nu toe wel een leukere wedstrijd dan die van Ajax vind ik haha. Nu al meer kansen zelfs gok ik.

2 likes

Ja ik vraag me ook elke x weer af hoe dat nou kan bij Ajax. Onderschatting zou ook niet echt gepast zijn, gezien ze afgelopen 4 jaar ofzo maar 1x hebben gewonnen bij Heracles. Misschien minder energie na 2 zware wedstrijden achter elkaar?

1 like

Lekkere loting wel dit. Im not mad at it! Was bij PSV en ADO echt bang dat ze Ajax daarna als tegenstander uit die koker zouden trekken haha.

1 like

Ja of misschien mentaal de knop niet kunnen omzetten?

Echt alles ging gewoon mis, zelfs Antony raakte de bal voor geen meter.

Nou ja nu maar op naar woensdag.

@Rose_Gold jaa echt prima loting!

2 likes

Ik ben bij mijn oma aan het schoonmaken zie ik dit op de kalender staan haha, ze is er vast klaar voor!

19 likes

Haha wat goed :heart_eyes:

Zo lief :smiling_face_with_three_hearts:

wat super cute!

Aaawww, vooral die combi met het maken van een herfststukje :smiling_face_with_three_hearts:

haha ja love het ook dat ze schreef ‘ajaks’ :joy: