Voetbaltopic #3

Zooo de CL zenuwen zijn al goed aanwezig. Komt ook door het gezenuw en gehype in 2 ajax app groepen

2 likes

Ik had vanochtend een patiënt met wie ik de hele ochtend bezig moest zijn, maar die was ook diehard Ajaxfan dus dat was heel gezellig haha.

Ik heb het idee dat het echt alleen maar kan tegenvallen na de vorige keer. Maar meestal als ik negatief denk van te voren, dan win Ajax juist. Dus oh well.

3 likes

Nou Humberto, Sneijder en Kuijt hebben er iig vertrouwen in!

• Ajax wint
  • Dortmund wint
  • Gelijkspel

0 stemmers

Haaland op de tribune in zijn normale kleding lijkt trouwens echt een ontsnapt kind van 12 dat foto’s van zichzelf maakt hoe stoer hij is op de tribune terwijl hij eigenlijk al in bed had moeten liggen. Maargoed als hij 40 is lijkt hij waarschijnlijk 25, dus good for him.

2 likes

Ik wist helemaal niet dat ie niet mee doet. Dag zag ik net pas, toen ie op camera was op de tribune.
Daarna heb ik pas op mijn poll hierboven gestemd :thumbsup:

Door t oog van de naald hier

2 likes

Haha nou ik ben niet heel veel beter, want mijn patiënt vertelde het mij vanmorgen. Maar dat was weer een mooie meevaller!

Ok vanavond weer 10 jaar ouder worden

1 like

Kijkt ook iemand Liverpool?

Pff echt hoor! Hartslag heeft al 3x in m’n keel gezeten

Omg antony :pleading_face:

Wat een idioot die hummels

1 like

Byeeeee bitch

1 like

Wtf dit kan toch niet anders dan rood zijn? Als die VAR dat niet doet dan moet hij echt nieuwe ogen kopen.

2 likes

:wave: :wave:

1 like

Ik vrees alleen niet dat het er een leukere wedstrijd van wordt. Nu zullen ze wel met zijn allen hun leven gaan besteden aan vegeteren voor de eigen doellijn.

Wat heeft die commentator het trouwens over een discutabele beslissing van de scheidsrechter? Die knuppel komt toch als een soort overenthousiaste bulldozer in op Anthony met twee benen op een plek waarvan je denkt: waarom zou je???

Wtf is deze penalty? Hij raakte m amper

1 like

Nou idd! Er gebeurt toch niks? De VAR mag van mij alsnog nieuwe ogen gaan kopen.

1 like

Echt hoor. In de eredivisie werd de arbitrage een tijdje gesponsord door een opticien ofzo toch? Dat kunnen deze figuren ook wel gebruiken :fu:

1 like

Als dit all 'n penalty is…

2 likes

20

1 like

Ik vind deze scheidsrechter ook een beetje te aanwezig eigenlijk. Laat ff wat vaker doorspelen. Plus die kop elke keer als hij fluit voor een bal achter de lijn ofzo. Alsof hij hoogstpersoonlijk de evacuatie van de laatste levenden uit een post-apocalyptische wereld moet leiden.

2 likes