Voetbaltopic #3

Lekker nog ff de 5-0 :x::x::x: op naar Heracles!

1 like

Het blijft zo lekker elke keer die bevestiging van hoe goed wij zijn haha. Elke wedstrijd denk ik weer: nou het zal toch wel een keer stoppen. Maar we genieten nog gewoon even door :heart:.

2 likes

Jaaaa ik ook. Ik had het vandaag ook niet verwacht. Ik dacht hier houdt het op

1 like

Ja precies, ik ook! Zeker na dat begin dacht ik, nou daar gaan we. Is ook wel vaker zo, in goede jaren van Ajax dat van PSV verloren wordt.

Ik ben zo emotioneel labiel door wat andere dingen dat ik hier ook gelijk met een brok in mijn keel zit bij die ronde en het liedje. Een betere club dan deze is er niet. :heart: :cry: Treurig haha.

4 likes

Ik gun jou echt een seizoenskaart :pleading_face:

3 likes

Hahah ik zat die ook snikkend en schor mee te zingen :sob: kippenvel van top tot teen en teringblij dat ik Ajacied ben.

1 like

Aawh dat vind ik zo lief! Is echt nog een droom ooit, zit er helaas vanwege werk en afstand tot Amsterdam op dit moment niet in. Ooit, ooit.

@Foefjeisthuis Gelukkig ik ben dus niet de enige! Ik vind het ook wel fijn hoor, die emotie die voetbal teweeg kan brengen. Anders zou elke dag ook maar zo neutraal zijn.

1 like

Wat een mooie middag weer :heart_eyes:

2 likes

Ik vind de interviews zo cringe vandaag haha

Ik ben in slaap gevallen :flushed:

1 like

Was ik maar halverwege gaan slapen, dan was het makkelijker om deze middag alle ajacieden in mijn leven te vermijden.

1 like

1 like

Wie zit er nog meer klaar voor ons aller Ajax?

Ik hoop dat het Labyad verhaal niet de start is voor weer een week van Ajax ellende zoals vorig jaar :sweat_smile::laughing:

2 likes

Oh god daar heb ik niet meer aan gedacht

Ja ik leg languit op de bank met thuisbezorgd en een dekentje

2 likes

Ah chill! Ik had nog voor de wedstrijd even snel een pokebowl gehaald.

Ja ik heb het aan staan. Kan niet zeggen dat ik echt goed op let haha tot nu toe vrij saai. Behalve die kanw van antony net

1 like

Ik heb bij deze wedstrijd juist zoiets van: ooh winnen we wel gewoon. Dus ben benieuwd het nu andersom is en we deze verliezen (bij PSV en Dortmund had ik er echt geen goed gevoel over).

Ik heb de halve dag alle spieren en zenuwen geleerd, en bij die blessurebehandeling van net zat mijn hoofd gelijk helemaal van: ohja daar zit deze en deze spier en als je schiet gebruik je dit en dit. Stop eens, ik kijk voor mijn ontspanning ja. :cry:

1 like

Wel een goede oefening! Maar idd brein ff uit haha

1 like

Haha idd, kan niet zeggen dat ik het niet begrepen heb! Maarja het doel van Ajax kijken is lekker zonder brein meeleven. Dus Ajax, graag even iets meer actie zodat ik kan stoppen met het focussen op het zenuwstelsel van onze spelers. Bij voorbaat dank!

1 like

Ik zie Heracles nog rood krijgen.