Voetbaltopic #3

ik hoop dat alvarez scoort vandaag ik gun hem alles

5 likes

Oooh hoe Nous die bal aannam :smiling_face_with_three_hearts::star_struck:

Het is gewoon bijna twee jaar geleden dat ik naar een wedstrijd ben geweest, echt treurig. Ik mis het ook echt. Verwacht alleen niet dat ik in deze tijd zonder seizoenskaart aan kaartjes kan komen, meh.

1 like

Volgende keer als ik een +1 kan mee nemen dan mag je mee als je wilt!

4 likes

Aawh dat vind ik echt superlief! Lijkt me heel leuk en ook gezellig want normaal ga ik altijd alleen haha.

1 like

21 nov sowieso samen :stuck_out_tongue:

4 likes

Ja! Nu al helemaal zin in haha. Eindelijk weer eens een avondje Ajax ipv. thuis op de bank kijken.

2 likes

Ja dat lijkt mij ook leuk! Normaal ga ik met mijn beste vriend mee dan ben ik zijn +1 als er iemand van hun groep niet kan. Maar komt ook wel vaak voor dat er nog een seizoenskaart over is dan mag ik nog iemand mee nemen. Dus ik laat je het weten dan :grin:

1 like

Lekker!! Haller reageerde zo droog dat ik eventjes dacht dat het net naast het doel was. Maar toen ging Tadic wel helemaal los haha.

3 likes

Hahah ja ik had hem ook even niet door.

1 like

Zooo nu kan ik wat rustiger zitten :partying_face::partying_face::partying_face:

3 likes

Gaat 'ie misschien nog gelijk krijgen ook :yum:

3 likes

Hahaha idd, ik dacht net: nou dat wordt misschien toch trakteren.

@Foefjeisthuis, nou zeker! Maar de 4-0 zou m wel definitief op slot gooien. Dan maar trakteren haha.

2 likes

Ff een frustratie-tikkie uitdelen

2 likes

Die traktatie gaat het dan wel waard zijn.

3 likes

Zooo leeeeeeeuk dit

3 likes

Lekker gemanifesteerd!

2 likes

gaat direct een Dortmund, Sporting en Besiktas-fan zoeken om een weddenschap mee af te sluiten.

Stiekem heb jij zoiets in huis :stuck_out_tongue:

afbeelding

1 like

Aaah lekker Tadic

1 like