Ik vind hem zo bizar lelijk en dat vind ik niet snel. Hij heeft gewoon echt een rare kop.
Ik vind het ook een groot verschil om het uitgebreid te gaan vieren terwijl het niet je club is of om gewoon te genieten van zo’n wedstrijd en het leuk te vinden dat een Nederlandse club het Europees (weer) zo goed doet. Ik heb echt genoten gisteravond en vind het knap dat Ajax zich Europees weer van zo’n goede kant laat zien. Maar zondag ben ik dat allang weer vergeten haha
Ja dat is vooral het verschil inderdaad! Van een mooie pot voetbal genieten van welke club dan ook is niks mis. Als een van de andere Nederlandse clubs deze week ook een super pot neer zetten dan geniet ik daar ook van. Haha ik zal alleen nergens zeggen WE hebben dat goed gedaan, nee die club heeft dat goed gedaan.
Ik werd vanochtend wakker en het voelde alsof gister een droom was
Zo tof ook de overwinningen van AZ, Vitesse en Feyenoord😍 Nog even en Nederland heeft twee rechtstreekse CL tickets, hoe vet is dat.
Lekker voetbal kijken vanavond! Nederland speelt tegen Cyprus (vrouwen) en staat na 20 minuten al 0-3
Er is nog hoop
Kijkt er iemand de Clasico? Zo ja, nog Real supporters hier?
Aaaaaa spannend
Nog mensen Ajax - PSV? Kan me niet voorstellen dat ik alleen ben haha.
Ondanks Dortmund heb ik echt het gevoel dat het niet heel makkelijk gaat worden. Mijn PSV collega denkt overigens van wel haha. Die heeft er zoveel vertrouwen in dat onze weddenschap niet het gebruikelijke winst Ajax/winst PSV is, maar winst PSV/ 4-0+ zege Ajax.
Ik kijk ook! Ik hoop dat PSV wint, maar ik zie het niet gebeuren. Zeker nu Madueke en Gakpo ook nog geblesseerd zijn, heb ik er weinig vertrouwen in
Ja ik ook! Moest haasten maar heb het startschot net kunnen meemaken Ben erggggg benieuwd
I’m here!
Haha nou so far gaat het voor jullie best aardig. Gelukkig lijkt Pasveer weer zijn ‘ik ben goed’ pilletjes geslikt te hebben. Nu de rest nog.
Heerlijk! Beginstorm overleefd, nu doorzetten! Berghuis in Ajaxshirt begint bijna te wennen haha.
ook echt de 20 seconden dat ik even naar de badkamer ren wordt er gescoord!!!
ik ga nog een keer
Yesss ik kijk ook natuurlijk!
Wat is er met Pasveer gebeurd
Ik weet niet wat iemand met Pasveer heeft uitgevoerd, but it is working and I thank you!
@Foefjeisthuis je was me voor haha.