Voetbaltopic #3

Jaaaaa daaaag dat was echt geen hands. Tering scheids

1 like

Die nek is echt even breed als mijn bovenbeen joh

2 likes

wat vond je van Toivonen dan

Zei de commentator nou dat ze bij Dortmund drie uur gaan soppen op de terugweg? Want ik denk bij soppen echt aan iets heel anders en naar mijn definitie gaan ze dat in Amsterdam allemaal doen op hoe goed wij zijn.

1 like

Ja die is wel te blond en heeft het hoofd van een middelmatige trance-dj

2 likes

We did it! Ok ik heb niks gedaan behalve bier drinken, chips vreten en schreeuwen vanaf de bank maar toch we did it!

1 like

oh nee dat liedje van timber weer i can’t

hahahaha ja en ook voor altijd de tegenstander in mijn hoofd

1 like

Ja idd, hij heeft hetzelfde nekkwaaltje als Svensson, die trok ik ook heel slecht altijd. Heb een tijd deze als screensaver gehad want die had m’n vriend erop gezet om me te irriteren

1 like

Ja dit maakt dat ik echt weer naar wedstrijden wil. Lekker de Europese avondjes in Amsterdam hangen tijdens mijn studie altijd. Waarom ben ik een volwassene met een baan?

2 likes

2 likes

Wie had dat gedacht: Berghuis 100% pass nauwkeurigheid. De mensen die de fout in zijn contract hebben gemaakt die zitten nu ondergedoken :joy:

1 like

Mijn PSV collega wil zijn mening graag herzien en zegt dat hij Europees ook een beetje Ajax-fan is. Die heb ik toch weer goed opgevoed!

1 like

Ik denk dat dit voor veel Nederlandse fans geldt hoor. Als je voetbal liefhebber bent is dit gewoon mooi om te zien en volgen, staat wel een beetje los van welke club je in de Eredivisie support.

3 likes

Dit soort mensen vind ik wel altijd een beetje lastig dat ze ineens ons gaan supporteren.

Gelijk flashbacks naar het CL en EL jaar dat iedereen en zijn moeder ineens riep WE hebben het goed gedaan, terwijl het normaal alleen maar haat en afgunst richting Ajax is.

4 likes

Dat is weer het andere uiterste inderdaad😅

1 like

Haha ja is wel een extreem voorbeeld maar heb er genoeg in mijn omgeving gehad. Zelfs mensen die nooit naar Amsterdam komen want ieeel Ajax. En ineens liepen ze de polonaise op zulke avonden haha ga weg hoor :joy:

Haha ja klopt! Maar zo iemand is hij gelukkig niet. Meer wat @Whistle inderdaad zegt, dat het in Europa gewoon positief is voor alle clubs als Ă©Ă©n NL-club het goed doet.

1 like

Ok je collega krijgt het voordeel van de twijfel! En hopelijk blijft je goede invloed werken en stapt hij gewoon 100% over.

1 like

Nou de verjaardag van @Luipaard is wel geslaagd denk ik

2 likes