Voetbaltopic #3

Ik durf nog niet mijn gevoel hardop uit te spreken omdat ik niks wil jinxen. Maar dit Ajax is echt goed :raised_hands:t5:

2 likes

ja hallo als dit uit komt kom ik hoogstpersoonlijk voor je deur huilen

1 like

Fuckkkk dit had al 7-0 kunnen zijn man

3 likes

wow voor dit soort commentaar had ik getekend vooraf want dit soort dingen kan je ecth alleen zeggen bij zo’n stand

2 likes

Is goed, dan kunnen we samen huilen. Gedeelde leed enzo.

Maar ik had er vandaag ook geen vertrouwen in, dus dat ik dat denk is heel positief eigenlijk.

2 likes

Haha hoezo? Ik zeg het eigenlijk elke wedstrijd wel een keer tot grote ergernis van mijn vriend

2 likes

Ze mogen van mij allemaal blond zijn als ze zo spelen

2 likes

nee zo bedoel ik het niet! ik bedoel het juist positief, ik had echt niet verwacht dat het zo goed zou zijn en dat we er daardoor zo relaxed bij zouden zitten en dit zouden zeggen dus dit is zo chill

2 likes

Haha er worden er sowieso steeds meer blond in het team. Ik verdenk Tadic er van dat hij ze allemaal dwingt om hun haar te blonderen.

Heey nog een blondie er in

Ik mag thuis max 3 opmerkingen over tenues en uiterlijk maken per wedstrijd dus als mijn credits op zijn ga ik hier verder

1 like

Ik ben echt weer helemaal opgefokt, hyperactief en blij. Nu voel ik me fantastisch, morgenochtend weer dikke spijt natuurlijk. Heb ook echt een fucking saaie werkdag morgen.

1 like

hier kan je toch nooit spijt van hebben, dit is onze club ik ben echt trots en blij dat ik nu (zo snel na 2019!!!) dit weer kan zien

2 likes

Wat vinden jullie van het kapsel van Haaland trouwens

Heb je helemaal gelijk in natuurlijk haha! Daarom vind ik voetbal zo leuk. Dat je gewone dinsdagavond ineens een fucking adrenalinekick van geluk wordt ipv. slaap-eet-werk repeat. Heerlijk!

1 like

Je zal er nu nog in moeten :joy:

1 like

Ik las vandaag een tweet dat Haaland eruit ziet alsof hij in een laboratorium is gemaakt als gevechtsmachine. Cannot unsee.

6 likes

Die 5e moet er wel echt nog even in

heel blond wel

Ik zou het niemand aanraden :sweat_smile:

Ik heb bij hem niet echt issues met de mate van blondheid, wel met het knotje en de opskeer in combinatie met de vikingachtige botstructuur van zijn schedel. Dat neongeel doet hem ook niet zoveel.

Maarja hij is tegenstander dus sowieso lelijk

2 likes