Voetbaltopic #3

Als je deze samenvatting ziet, lijkt het net alsof psv gaat winnen haha. Eerste 40 min dus geen noemenswaardige actie van Feyenoord

2 likes

Het gaat weer lekker :partying_face:

1 like

Ik vind t tegenvallen :joy: ben te verwend denk ik

4 likes

Haha ja qua doelpunten was het ook meer :joy: zie wel veel slordigheden

Ik word helemaal gestoord van die schreeuwende kinderen op de tribune.

Al zijn ze nu redelijk stil.

1 like

Ik wist dus niet eens dat Ajax speelde vandaag haha, lekker slecht. Maar ik vind dit wel een beetje weinig doelpunten ja :thinking:. Ik zei net nog tegen mijn huisgenoot: het is dit seizoen eigenlijk als degradatiekandidaat niet perse de vraag OF je van Ajax gaat verliezen, maar met hoeveel. Maar dit valt dan weer een beetje ‘tegen’ haha.

1 like

Kan nog een hoop gebeuren in 20 minuten! 11-0!

2 likes

En dat is 5👏

2 likes

Jaa ik ook! Van die hoge schelle kinderstemmen. Echt de hell :joy:

1 like

PEC scoort :blue_heart:
Ik word er bijna emotioneel van, wat een ontlading

4 likes

Wat gebeurde er nou bij Groningen?

Aaah de 1e is er! :partying_face:

———

Ik ben zo blij mijn beste vriend belde net en ik kan as zaterdag mee naar Ajax :raised_hands:t5:

@Rozecoupeschaar supporters zijn weer met dingen aan het gooien :face_with_symbols_over_mouth:

3 likes

Ja zag het uiteindelijk! Echt belachelijk. En daarna nog jongens in onderbroek op het veld, scheidsrechter die z’n fluitje vergat en dan die twee rode kaarten. Wedstrijdje wel zeg.

Zit bij Groningen op de tribune en schaam me kapot. Eerst is de doelman van Vitesse bekogeld met bier, daarna vier streakers op het veld. Snap niet dat de wedstrijd niet gestaakt is.

Chips, de kaarten die Ajax Life weggeeft voor dinsdag zijn in een plaats waar we vanmiddag sowieso al heen moesten, maar we gaan nooit op tijd zijn met hoe duidelijk de hints nu zijn :joy::joy::joy:

1 like

Ooh dat is balen! Wij hadden gister nog geprobeerd kaartjes te kopen maar het systeem liep elke keer vast :sob:

Ik ben klaar voor de wedstrijd :raised_hands:t5: Zo een zin in. Ik keek gelukkig nog op tijd hoe laat ik de tram + metro moest hebben. Blijkt de metro niet te rijden :joy: Gelukkig heb ik gekeken normaal ga ik gewoon de deur uit op de gok

3 likes

De metro niet te rijden?? :flushed: helemaal geen metro?

Edit ik heb het al gevonden. Ik zit op Rembrandtplein, dus ik schrok ff. Maar hier vandaan rijdt ie wel

Nee geen metro! De 50 rijdt maar een heel klein stukje en dus sowieso niet naar bijlmer of strandvliet.
Is blijkbaar een storing of iets?

Oh gelukkig! Welke neem je dan? Want anders ga ik via een andere route ook

Oh huh volgens 9292 zou de 54 wel rijden