Is nog lief omschreven!
@kleinmaargroot ben 10 jaar ouder na deze week.
Hey stop eens met rellen op de tribune
Ah ik heb plaatsvervangende schaamte hoor. Wat gĂȘnant dit.
Ja echt hoor. Bier en aanstekers gooien is al not done maar hele stoelen?! En vuurwerk naar andere mensen. Je zal er met je kind zitten en je krijgt vuurwerk naar je gegooid.
Ja je bent gewoon te gast in andermans stadion ook, doe normaal. Maar neem aan dat de club weet wie er zitten, dus kunnen ze de kosten mooi op hen verhalen.
Ja precies! Mag je ook weer een keer doe je dit.
Oh gaan we weer
Ja dit was te verwachten als je je eigen kansen niet fatsoenlijk afrondt
Gisteren ook al bij Utrechtđ zoân hekel aan hoop niet dat we dit het hele seizoen gaan krijgen
Ja ik ga er ook helemaal slecht op. Helemaal omdat een groot deel er van ook volwassen mannen zijn (dus niet 14 jarige die niet even na denken) Ik vraag mij dan echt af hoe dat gaat als zo een man thuis komt.
Partner: hoe was voetbal?
Stoel gooier: ja was echt tof schat, we hebben verloren maar ik heb een stoeltje los getrokken en die op het veld gegooid. Ooh en ik heb vuurwerk gegooid echt zo gaaf.
Partner: ah fijn voor je!
Echt je zal je vriend of je vader, broer, opa zo op tv zien.
Helemaal gezellig hier thuis (not), maar heerlijk die puntjes mee naar Rotterdam!
Waarom kijk ik ook alweer voetbal
Lekker beziggg Feyenoord
Chill dat Feyenoord wint. Haha ze helpen Ajax goed
Lekker wedstrijdje weer
Hahaha die supporter die door zijn vrouw moest worden tegen gehouden
Ik lees hier ineens pro feyenoord posts wat gebeurt er blijkbaar klopt het wel echt dat er ergere haat tegen psv is dan tegen feye?
Maar goed ik had dus besloten niet de radio aan te zetten wordt het ineens 4 - 0 lekkerrrr
Ja ik heb echt âhaatâ voor PSV. Misschien ook omdat Feyenoord al een hele tijd niet echt meer een Ajax concurrent is? (Sorry feyenoord supporters die hier zitten)
Edit: deze man hahahah ik heb het al 6x gezien en ik blijf lachen https://twitter.com/afcajaxamsterd2/status/1439596211149971462?s=21 zijn vrouw dacht ook echt ooooh hell no Henk! Mee komen NU!
Haha ja sad but true
Ze lijkt echt een official met dat shirt maar het is wel hilarisch als het zân partner was
Zin in studio sport zo
Ja ik twijfelde omdat ik officials in een geel shirt ook zag!
Ja ik ook heerlijk genieten