Oh hahah stom die kan ik ook gewoon nemen ik checkte via 9292 maar even vergeten dat die mij altijd met de 50 wil sturen. Terwijl de 54 dus veel sneller is om er voor mij te komen. Hahah niks aan de hand dus
Gelukkig! Want ik heb zelf echt geen zin om weer naar cs te lopen haha
En ik dacht idd zoals jij wel eens omschrijft waar je ong woont kan je ook idd de 54 pakken
Ja klopt ik pak eerst tram naar weesper en dan de 54. Maar ik zag storing/ rijdt niet en ben daarna super snel de laatste dingen gaan doen om weg te kunnen gaan haha en daarna nog een keer kijken Dan kan ik nog even rustig blijven zitten
Lekker rustig aan en dan straks alsnog haasten denk welk vak zit je eigenlijk?
Haha ja waarschijnlijk wel
In 114! Jij?
Ohh ik 428 dus dat is helemaal de overkant haha ik zwaai wel ff
Haha ik zwaai terug! Moet je vroeg naar binnen? Een vriendin van mij zit er al die had echt een heel vroeg tijdsvak
Ik geloof dat ik tussen 17.00 en 17.25 heb, maar ik hoorde vorige wedstrijd van onze vakbuurman dat je ook buiten het tijdvak erin kan. Dus dat gaan wij vandaag ook gokken. Gaan zo richting de metro
Ja gaan wij ook gokken, wij hadden tot 18:00 uur maar gaan pas er naar na binnen.
Ik zit in de metro die rijdt dus gewoon Een vriendin appte ineens dat ze er zo al is dus ik ben alsnog best snel de deur uit gegaan om er eerder te kunnen zijn Dan kan ik haar snel nog ff zien (na 1,5 jaar eindelijk weer) voor ik bij mijn groepje aansluit
Nou ik ben een uur onderweg geweest naar het stadion vanwege die hoerenmetro’s (ik woon in Amsterdam). Tijdslot gemist maar gelukkig geen probleem, ik zit! Vak 414 oh dit hoorde geen reply op jou te zijn sorry
Ooh nee! Gelukkig ben je gearriveerd.
Ik heb helemaal blije kriebels van alle blije ajacieden om mij heen. Dit heb ik echt zo erg gemist.
Eindelijk weer uitverkocht, ik zit naast wildvreemde mensen heerlijk
veel plezier allemaal! ik volg het vanuit mijn oude huis, wat ik aan het schoonmaken en leeghalen ben. Lekker Ajax radio aan en gaan
Volgens mij heb ik nog nooit in mijn leven gejuicht voor Willem II, maar het gebeurde net.
Daar ging mijn optimisme voor dit seizoen
Ah veel plezier iedereen die in de Arena zit! Ben jaloers. Wel rustig in dit topic dan vandaag.
Niet dat ik vandaag zo’n aanvulling ben. Ik drink nooit, maar ging gisteravond even helemaal los. Ik ben nu zo gaar dat ik er net in de 14e minuut achterkwam dat we tegen Groningen spelen en niet Willem II. Terwijl ik dus zit te kijken. Echt goedemorgen! Maar wel mooi van PSV!
Echt zo genoten! Net nog ff na geborreld en gekletst met iedereen. En het gaat nog overal los met blije mensen
Wij gingen ook ff afpilsen ja. Kwamen op de trap het stadion uit wat bekenden tegen. Nu in de trein terug
Jaa echt heerlijk! Was ook bij de barretjes overal gezellig druk. Ik lig nu ook behoorlijk gesloopt op de bank, totaal niet meer gewend zoveel indrukken en mensen op 1 avond
matchday