Kijkt iemand hier trouwens Ted Lasso? Tadic lijkt echt op Jamie Tartt daarin. En als je het niet kijkt ga doen want het is een hele leuke wholesome serie over een voetbalteam
Wat een heerlijk doelpunt van Daramy
Nog even en elke Ajaxspeler op het veld heeft gescoord deze wedstrijd .
Kijkt trouwens ook iemand Utrecht-RKC? Wedstrijd is voor de tweede keer stilgelegd omdat de supporters van Utrecht zich zo misdragen.
Haha ja. Ik wil nummer 8 voor Taylor!
Nee zit ons aller Ajax te kijken. Maar bizar zeg. Sowieso zo vaak gezeik bij Utrecht supporters
Lol wat triest. Ik hoorde al allemaal herrie en vuurwerk buiten maar dat is het dus
Nummer 8 voor Danilo is ook gegund
Gaan toch richting de 10+ zoals je graag wilde! Haha
Hahah ja LAO
Ik visualiseer nog even de 9-0 voor Taylor en de 10-0 voor Blind, Martinez of Schuurs
hahahaha heerlijk dit, leuk dat Daramy gelijk een rol heeft!
Ok mijn visualisatie is nog niet 100% scherp
Nou 23 minuten verder gaat Utrecht-RKC weer verder. Heeel benieuwd of de supporters zich nu gaan gedragen want deze scheids is echt (terecht) streng. Aan het boegeroep te horen denk ik niet dat het rustig blijft.
Ik vind Berghuis echt een parel.
Ieuw die heeft bloed in de mond
Nou dat was een magere score
Echt genieten weer. Op naar dinsdag
Nou top. Lekker slapen allemaal, haha
Ik durf bijna niet te kijken nu
Ik heb het ook aan staan. Voor wie moet ik voor je juichen? Ben het even vergeten
Voor PEC
Maar ik maak me maar geen illusies😂
Ai die hebben nog geen beste start! Maar zo een derby geeft misschien goede energie. Goooo pec!
Haha oh daar liggen je roots! Altijd spannend zo’n wedstrijd. Leuke voetbalweek voor je