Voetbaltopic #3

Kijkt iemand hier trouwens Ted Lasso? Tadic lijkt echt op Jamie Tartt daarin. En als je het niet kijkt ga doen want het is een hele leuke wholesome serie over een voetbalteam

1 like

Wat een heerlijk doelpunt van Daramy :partying_face:

5 likes

Nog even en elke Ajaxspeler op het veld heeft gescoord deze wedstrijd :joy:.

Kijkt trouwens ook iemand Utrecht-RKC? Wedstrijd is voor de tweede keer stilgelegd omdat de supporters van Utrecht zich zo misdragen.

4 likes

Haha ja. Ik wil nummer 8 voor Taylor!

Nee zit ons aller Ajax te kijken. Maar bizar zeg. Sowieso zo vaak gezeik bij Utrecht supporters

1 like

Lol wat triest. Ik hoorde al allemaal herrie en vuurwerk buiten maar dat is het dus

Nummer 8 voor Danilo is ook gegund :partying_face:

2 likes

Gaan toch richting de 10+ zoals je graag wilde! Haha

1 like

Hahah ja LAO :sparkles::dizzy:

Ik visualiseer nog even de 9-0 voor Taylor en de 10-0 voor Blind, Martinez of Schuurs

2 likes

hahahaha heerlijk dit, leuk dat Daramy gelijk een rol heeft!

2 likes

Ok mijn visualisatie is nog niet 100% scherp :joy:

1 like

Nou 23 minuten verder gaat Utrecht-RKC weer verder. Heeel benieuwd of de supporters zich nu gaan gedragen want deze scheids is echt (terecht) streng. Aan het boegeroep te horen denk ik niet dat het rustig blijft.

2 likes

Ik vind Berghuis echt een parel.

3 likes

Ieuw die heeft bloed in de mond

1 like

Nou dat was een magere score :laughing::rofl:

Echt genieten weer. Op naar dinsdag :partying_face:

2 likes

Nou top. Lekker slapen allemaal, haha

1 like

Ik durf bijna niet te kijken nu :sob::sob::sob:

1 like

Ik heb het ook aan staan. Voor wie moet ik voor je juichen? Ben het even vergeten

Voor PEC :no_mouth:
Maar ik maak me maar geen illusies😂

1 like

Ai die hebben nog geen beste start! Maar zo een derby geeft misschien goede energie. Goooo pec!

Haha oh daar liggen je roots! Altijd spannend zo’n wedstrijd. Leuke voetbalweek voor je :joy:

2 likes