Voetbaltopic #2

Lekker oefenen met balletje overspelen tijdens een interland :sob:

2 likes

Nee same. Ik mocht eigenlijk op de tv kijken maar het casten werkt opeens niet (en via de browser krijg ik elke keer een foutmelding)… En m’n vriend wil een boek lezen dus of ik dan met oortjes in wilde kijken…

Joh gewoon doen! Ik zit ook ik mijn eentje te kijken maar zit gewoon lekker mee te joelen en te schreeuwen/roepen tegen de tv. Mijn buren zullen vast denken dat ik bezoek heb maar kan me niets schelen :joy:

1 like

Ik mis het voetbal van WK 2014 onder Van Gaal :sob:

8 likes

Haha was dat niet van harry vermeegen?

1 like

Echt geluk dat OekraĂŻne niet goed is in kansen voor de goal :joy:

2 likes

Even opgezocht waarom Memphis Memphis op z’n shirt heeft en niet Depay.

Antwoord: geen goede band en contact met z’n vader.

2 likes

Typisch zo’n wedstrijd waarbij Oekraïne straks 1 redelijke kans krijgt, scoort en dat het daarbij dan blijft en Oranje dus verliest

3 likes

Die Oekraieners vallen ook steeds om :joy:

3 likes

ik snap niet waarom er brazilianen bij ukraine spelen.

2 likes

En dit met vijf (!) verdedigers hè, vergeet dat niet.

2 likes

Ja t kan idd wel, maar ik ‘voel’ het dan gewoon niet ofzo. Heb echt iemand nodig om samen enthousiast mee te zijn. Kijk normaal altijd met mijn vader, maarja omdat ik gewoon moet werken is het een beetje ver om voor elke wedstrijd erheen te gaan. Mis dat echt, samen vreten en schreeuwend kijken.

@punaise . Ik heb idd ook zo’n huisgenoot lopen die het allemaal niks boeit en die nu gewoon staat af te wassen. Zelfs het NL op het WK/EK-gen heeft hij niet :cry:. Hij kijkt dus wel voetbal af en toe, maar heeft nog nooit in zijn leven gejuicht om een doelpunt. ECHT HOE DAN?? Lekkerste gevoel ooit.

Jaaa ik zag er net eentje die uit het niets volgens mij over zijn eigen voeten struikelde? was ook geen spel in de buurt dus waarom dat gebeurde :joy:??

6 likes

Jongens hoeveel kansen hebben ze nodig :sob::sob::sob:

4 likes

10000 het blijft dan ook 0-0
Welterusten.

2 likes

Hahah ja die scheids trapt er gelukkig niet in.

@Krelis hahaha ja en toen er geen fluitje kwam stond hij weer magisch ongeblesseerd op :joy::joy:

2 likes

En dan vervolgens komt het ff niet uit om op de grond te liggen en dan is er ineens niks meer aan de hand. Irritaaaaant

2 likes

Ohja friendly reminder dat mijn vriend in 1988 is geboren en we weten allemaal wat er toen gebeurde. Dus hierbij presenteer ik u de geluksmascotte van dit EK.

48 likes

Misschien moeten we met 5 spitsen gaan spelen ipv 5 verdedigers :joy:

4 likes

Oooooohhhh zo cute! :smiling_face_with_three_hearts: (Ff off-topic, hoe gaat het met jou?)