Voetbaltopic #2

Gefeliciteerd!! :heart_eyes: :smiling_face_with_three_hearts: :heart:

1 like

netjessss!

Die 5 verdedigers doen het ook echt beroerd. Ze geven OekraĆÆne zo veel ruimte. Echt niet normaal

4 likes

Echt zin om zelf even dat veld op te rennen en die bal gewoon in het doel te knallen. Hoe moeilijk kan t zijn man man man

5 likes

Ik snap de populariteit van dit soort systemen tegenwoordig ook niet. Is toch echt geen zak aan. Ik zat laatst de Argentijnse bekerfinale te kijken. Je denkt: leuk Argentiniƫ! Passie, strijd, gevecht! De realiteit: beide teams gingen gewoon 5-4-1 spelen?? Resultaat: uiteraard 0-0. Oersaai. En iedereen maar klagen dat hun spitsen het hele seizoen niet scoren. Ja nee, gek he???

3 likes

Omdat ze door de benen spelen.

2 likes

En als er IEMAND in dit topic is die de bijgeloof positief kan beĆÆnvloeden ben jij het wel. :laughing: dus nu gaat jouw baby dat doen :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Ah lief dat je het vraagt! Het gaat verrassend goed. Vooral heel veel genieten van mijn frummie nu!

7 likes

Nou OekraĆÆne ligt liever op de grond dan dat ze rennen over het veld geloof ik.

Hopelijk krijgt NL in de rust wat peper in hun kunte want dit is echt een aanfluiting

4 likes

Ik ook niet. Je haalt je zelf ook zo naar beneden er mee. Als FC Emmen zo zou spelen dan snap ik het maar zelfs zij spelen aanvallend.

We zijn het Nederlands Elftal gewoon hup lekker aanvallen, lekker ballen, mooie cross passes naar voren geven en op je middenveld gewoon opvangen.

3 likes

Veel te traag en afwachtend allemaal bij NL

2 likes

Verheug me al op dinsdag
Frankrijk - Duitsland :star_struck:

6 likes

Afgekeken van de gemiddelde middenmotor uit Spanje/Italiƫ/Portugal zeker. Waar dramales elke dag onderdeel is van het trainingsprogramma.

3 likes

Hoelaat start het voetbal of is het al begonnen :sweat_smile:??

Kan me nog niet helemaal voorstellen wat FdB voor motivational speech zou houden

2 likes

Ik vind Frank de Boer zoā€™n leukie he. Echt the cool dad ook.

3 likes

Ja :heart_eyes:

1 like

Ben zo blij dat Belgiƫ gisteren na 10 minuten al scoorde want ik word zenuwachtig als er zo lang niks gebeurt terwijl er wel kansen zijn

2 likes

Jawel! Er is een filmpje van. Dat Ajax 5-0 voorstaat tegen NEC en dan 5-1 tegen krijgt en dat Frankie dan helemaal los gaat met een donderpreek.

1 like