Maar hoezo zijn we zeker groepswinnaar? Als we verliezen van Macedonie en Ukraine wint van Oostenrijk zijn we toch tweede?
Nee, dan staat het gelijk, en omdat wij van OekraĆÆne hebben gewonnen telt het onderling resultaat, en zijn we ook dan eerste
Nee dan hebben we even veel punten als Ukraine maar wij hebben van hun gewonnen, dus dan zijn we eerste
Hier was ook vuurwerk en ik woon in een dorp
Conclusie, @Rose_Gold en ik wonen niet in dezelfde stad. Zo lang geen toernooivoetbal gehad dat ik vergeten was dat er mensen schijnbaar vuurwerk afsteken bij Oranje??
Hier ook bizar hard geknal en uiteindelijk ook relletjes, vuilnisbakken slopen en zo. Feestje op straat, prima maar houd op met dat vuurwerk en laat de boel toch heel mensen .
Ik ben tot nu toe wel positief verrast over het spel van Nederland. Had echt verwacht dat dit moeizamer zou gaan, misschien gaan we het toch nog wel ver schoppen
Hogere wiskunde dit hoor. De Belgen zorgen maar dat ze minstens gelijk spelen met Finland, dan is het lekker makkelijk.
https://www.hln.be/rode-duivels/geen-groepswinst-in-deze-gevallen-kunnen-de-rode-duivels-nog-tweede-of-derde-in-de-poule-eindigen~a3a21b67/
Kijkt er nog iemand Zweden-Slowakije?
Zijn op tweederde maar pas sinds een kleine vijf minuten gebeurt er daadwerkelijk wat. Jezus wat saai. Lijkt wel een stelletje oude mannen op het veld. Maarja in het geval van Zweden is dat ook gewoon zo.
Ja ik ben ook aan het kijken. Echt saai, snap wel dat deze om 15 uur is ingepland haha. Gelijkspel zou wel goed zijn voor mijn poule
Hehe er gebeurt eens iets, penalty
Zweden heeft wel echt een paar mooie aanvalacties gehad! Ik gun ze nog wel de 2-0
Never forget EK 2008 toen ik voor Zweden was omdat ik een hormonale puber was die hard liep te geilen op wat spelers Echt jammer dat dit toernooi me niemand me echt meer iets doet en ik daadwerkelijk voor het spel moet kijken.
Love dit
Oh, alleen een penalty? Ik heb niets gemist haha.
Zit iemand te kijken? Net dat inzoomen van die vrouw?? wat was dat
Ja heel heftig
Op deze momenten wil ik zo graag dat die microās dragen.
Met ondertiteling dan wel, dan ben ik voor hahah!