Voetbaltopic #2

Lekker jongens

Proficiat iedereen!

1 like

9 FF’ers hadden het goed :partying_face:

1 like

:partying_face::netherlands:

3 likes

Yes! hup holland hup!! :partying_face: :partying_face: :partying_face:

1 like

Zooo, mooi 2 wedstrijden gewonnen :slight_smile:

Ik wacht op 2 kanonslagen

Groepswinnaarrr. Volgende week zondag 18.00 uur 8ste finale

5 likes

@Rose_Gold ik denk dat wij in dezelfde stad wonen. Dat vuurwerk, wat een gezeik. Laatst ook al

En dan gaan we af! Want dit was een pretpoule.

1 like

Allemaal naar de klote

Heeft Tom Egbers eig iets aan z’n ogen laten doen?

Ja, ik word helemaal gek. In mijn buurt wonen met name gezinnen met kleine kinderen, dus wat is dit voor shit dan?

Ben nu wel benieuwd trouwens, haha want dan werken wij waarschijnlijk ook in het zelfde ziekenhuis.

1 like

Depay was op een gegeven moment wel sneu hoor. Dacht echt: stop nou maar met proberen jongen.

6 likes

Groepswinnaar zijn en dan zulke wedstrijden spelen :joy:

3 likes

Er lopen hier mensen gewoon buiten met hun toeters al minutenlang te juichen en schreeuwen? Zouden ze weten dat dit niet de finale was? Zo ja, wat gaan ze dan nog doen als het wel ooit de finale is? Naakt rondrennend het Wilhelmus schreeuwen met een Romeinse kaars in hun blote arie?

5 likes

Het is hier opvallend rustig vergeleken met afgelopen zondag. Nu sporadisch wat vuurwerk in de verte en af en toe wat mensen die toeteren. Tis wel vrij druk op straat maar dat is het dan ook.

1 like

Ja hier was net vuurwerk?? En ze zijn eindeloos aan het toeteren mijn hemel, wat irritant

2 likes

Volgende week zondag tegen de derde van poule D E of F… dus grote kans dat “we” dan al tegen Duitsland/Portugal of Spanje moeten.

3 likes

Ik heb daar echt zo’n zin in. Dat zijn echt dé wedstrijden :star_struck:

1 like