Voetbaltopic #2

Met eriksen!

2 likes

Dit alles doet me trouwens denken aan de WK finale NL-SP in 2010. We keken die wedstrijd ergens anders en toen we erheen reden toen zagen we iemand alles versieringen en vlaggetjes al weghalen. Die zag de bui vast al hangen, lol. En toen deed mijn vader zijn autoraampje naar beneden en schreeuwde: “laat die vlaggetjes hangen klapmongool!!”. Kan echt niet maar we hebben gegierd in de auto.

8 likes

Hahah love Frank :joy::joy::joy:

En piepjonge Daley en Schöne :smiling_face_with_three_hearts: en Eriksen!

4 likes

Wij hebben hem maar overgezet naar een Belgische zender voor commentaar :sweat_smile:

2 likes

Aaawh die jonge koppies! Blind is ook echt veranderd. Die speler erachter trouwens die superdroog slokjes water zit te nemen en dan weer uitbarft terwijl De Boer zn hele ziel eruit brult haha.

3 likes

Precies. Direct ook geen zin in snacks meer. Ellende.

1 like

Ik zie de video niet? Het is niet beschikbaar

Deze kleine mini-supporter is echt te schattig voor woorden :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

1 like

Hahah dat is Sana volgens mij. Die had altijd wel een fresh kapsel

3 likes

Ohh ik moet even wennen dat ze natuurlijk van kant hebben gewisseld

1 like

Haha volgens mij zie ik zelfs Theo Jansen, dat is ook in zn vorige leven geweest zeg pff

2 likes

Sinds jullie hier zeiden dat deze commentator echt alleen maar feitjes opsomt kan ik niks anders meer horen :weary:

3 likes

Ik snap niet dat er niet gewisseld is?

2 likes

Ja deze man is altijd ellende als commentator :sob:

Maar hallo, het is heel belangrijk om te weten dat acht spelers uit deze selectie corona hebben gehad! (Ik heb hetzelfde…)

3 likes

Zul je zien zometeen heb ik 90 minuten van mijn leven gegeven voor dit en blijft het 0-0 ofzo.

3 likes

Inderdaad ja! Heel vreemd.

En is die scheidsrechter nou 25??

Hahaha :joy:

1 like

Nee hij zei dat over weghorst toch? Omdat die iets tegen de scheids zei ofzo

1 like

Jaaaaaaaa

1 like