Ik vind het echt stom dat de commentator gewoon Memphis z’n achternaam blijft uitspreken. Schijnbaar vindt hij het zelf belangrijk genoeg om z’n achternaam niet op z’n shirtje te zetten, maar Frank Snoeks heeft er schijt aan
ik heb in de werkpoule gezegd dat NL deze wint dus beter komt het goed in de tweede helft
Ik voel hem ook, behalve: wie drinkt er koffie bij een voetbalwedstrijd?
hoelang is het nu rust ? (ja oke al 45 minuten)
Ik ook
Ik zat ooit bij Ajax op de tribune en toen werd het 1-1 tegen Cambuur en toen riep zo’n boze man: kutzakken! Werken voor je geld! En ik vind kutzakken nog steeds echt een prachtig woord.
Die man probeert wakker te blijven tijdens deze saaie wedstrijd
Ik ga naar bed (want geeez ik was brak), hoop dat er nog wat te juichen valt.
Groetjes koning Toto
Rust is altijd een kwartiertje
Ja dat zou heel goed kunnen hoor! Bij wisselen kan de trainer ervoor kiezen een verdediger eruit te halen en een aanvaller erbij, dan ga je 4-3-3 spelen. Dat is ‘het heilige systeem’ in Nederland en aanvallender dan wat er nu staat.
Ik denk alleen dat Frank stiekem de hoop heeft dat zijn 5-3-2 net zo goed uitpakt als die van Louis van Gaal in brazilie
Dat kan natuurlijk wel en er mag nog drie keer gewisseld worden waardoor er bv een aanvaller extra ingezet kan worden in plaats vaneen verdediger. Maar vaak wordt zoiets pas later in een tweede helft gedaan, of als er bv echt gescoord moet worden bij achterstand. Ik denk dat de coach nu wel vasthoudt aan deze opstelling
Willem is m vast snel geboekt in de rust.
Hahaha geweldig, vanaf nu is kutzakken de nieuwste toevoeging aan mijn scheldwoordenboek
Ik hoop niet dat er nog vaak een ‘kopkans’ komt, want ik versta elke keer iets heel anders…
Ik ben altijd benieuwd naar de sfeer in de kleedkamers nu. Wat wordt er gezegd? Krijgen ze onder hun voeten??!
Ik hoop dat Frank en z’n ego op hun donder krijgen van de rest
Kop ?
Ik dacht ook net aan hoeveel ze verdienen met werkelijk inspiratieloos voetbal
Van der Vaart vindt dit een aantrekkelijke open wedstrijd?? Waar zit deze appelflap naar te kijken dan?
Hahah ja en ze vinden dat Dumfries voor gevaar zorgt. Die kijken echt naar iets anders.