Voetbaltopic #2

De spelers hebben contact gehad en gepraat (!) met Eriksen. Daarom gaat het door, lees ik net.

24 likes

Ja natuurlijk werkt het voor iedereen anders en zal het voor sommigen wellicht juist de manier zijn nu, maar je maakt mij niet wijs dat dat voor iedereen van beide teams de beste manier is om hier nu mee om te gaan. Zo vlak na een gebeurtenis die ontzettend veel impact heeft. Zou wellicht al anders zijn als de wedstrijd morgen uitgespeeld zou worden (los van of dat planning-technisch mogelijk zou zijn). En juist daarom vind ik dat je die keuze niet bij hen neer had moeten leggen op dit moment.

3 likes

Bij wie wel? Het is hun wedstrijd tenslotte.

Vind dit eigenlijk wel betuttelend allemaal, het zijn volwassen mannen. Zelfde voor Afellay, ja hij heeft het moeilijk maar kan toch dat hij wel de uitzending wilde doen. Worden in mijn ogen gewoon wat te veel aannames gedaan die uit gaan van negatieve motieven.

Überhaupt spreken over wat het beste is vind ik lastig, denk niet dat iets het beste kan zijn maar om dit maar meteen af te doen als een slechte keuze is ook wel weer voorbarig.

4 likes

De UEFA natuurlijk.

Kijk niet op SBS6 vond hun niet echt sympathiek. Lekker gezellig daar gewoon, krijg daar een naar gevoel bij

Dan leggen ze alsnog iets op toch, of het mijn keuze was geweest weet ik niet maar lijkt mij dat dit gewoon in overleg is gegaan en als het team zelf aangeeft te willen gaan doen is zou dat voldoende moeten zijn. Zoals ik zei, het kan helend zijn.

Meer heb ik er niet over te zeggen eigenlijk.

Pff die jongen die voor hem nu invalt. Je zag de emotie op zijn gezicht.

7 likes

Ach voetbal is maar bijzaak eigenlijk he. Hoe cliche ook.

1 like

Nou ze hadden beter de eerste helft niet kunnen af laten spelen. Haha ging nergens over die minuut

Die fin houdt zich gepast in met juichen

2 likes

JAAAA GO ROMELU!

1 like

Oh lijkt me zo dubbel voor de Finnen om nu te scoren. Wel mooie goal!

(En nu schakel ik over naar de Belgen)

2 likes

Ik zit al bij de Belgen, maar we zapten net op het moment van herhaling van de Finse goal ff terug.

Zo mooi om al die zingende mensen te zien. Is toch wel beter met publiek, die emotie en spanning gewoon van de gezichten kunnen aflezen

2 likes

Als Eriksen tegen zijn team heeft gezegd dat hij graag zou willen dat ze de wedstrijd uitspelen, dan kan ik me ook wel weer heel goed voorstellen dat ze daar in meegaan.

4 likes

Chapeau dat ze knielen :heart:

7 likes

Waardeloos dat gefluit zeg.

6 likes

Ja beetje jammer dat t publiek fluit :rage:

3 likes

Ja echt :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

2 likes

Ik schakelde net te laat in. Waarom werd er gefloten?