Love it!! En ook precies in zo’n periode dat er vrijwel niets meer op tv is.
Bedenk me net dat dit natuurlijk de voorstelaflevering is en de rest pas maanden later wordt uitgezonden.
Wie zijn eigenlijk deze mensen (die naar het scherm kijken)? Snap er werkelijk niets van. En wat heeft het voor toegevoegde waarde om ze zo geheimzinnig te houden?
De eerste boer klinkt iig veelbelovend. Jong, knap en genoeg geld. Maar die combinatie van Philadelphia en hagelslag???
Ik snap er ook niks van, dacht dat het aan mij lag want ik kijk maar half.
Is er nou al een boer in beeld geweest of laten ze niemand zien? Hoe moet je dan op iemand schrijven??
Wie zijn al die vrouwen?
En inderdaad, waarom eet iemand philadephia met hagelslag???
Ik heb zelf de eerste minuut gemist dus de uitleg niet meegekregen. Maar ik denk dat die mensen daar meer voor de feedback waren en als ze geïnteresseerd zijn kunnen ze zich inschrijven. Had voor mij echt 0 toegevoegde waarde, zag liever in die tijd meer van de boeren. En ook vreemd dat je hun gezicht niet ziet, de uitstraling is toch wel belangrijk. Dan ben je straks tot die top 10 geselecteerd en vind je diegene helemaal niets?
Valt me trouwens op dat bij de Belgische versie altijd veel meer op looks wordt geselecteerd en eigenlijk nooit van die ongemakkelijke boeren zijn zoals bij de Nederlandse waar je last krijgt van plaatsvervangende schaamte.
Het zijn inderdaad altijd wel redelijk vlotte en jonge boeren maar iemands hoofd is toch wel essentieel. Leuk als experiment, maar ben dan heel benieuwd of er matches uit voort komen.
Ik heb niet gekeken maar kan je met naam en locatie niet hun sociale media vinden? Weet niet of ik zit te wachten op boer zkt vrouw meets blind getrouwd