Vlaamse Boer zkt Vrouw - De Wereld Rond

Ik moet de aflevering nog terugkijken, maar zag net de foto’s op hun fb pagina. Dries heeft een andere vriendin? Of Melissa is ineens heel veel veranderd? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Jaa iemand die hij kende van vroeger had hem na tijdens dat de afleveringen op tv waren een berichtje gestuurd en toen zijn ze gaan daten, ze hebben inmiddels een relatie!

Met Melissa is het niks geworden omdat hij geen gevoelens (meer dan vriendschap) voor haar had

Oh wat leuk! Dat hoor je echt zo vaak na bzv haha!

Dat het met Melissa niets zou worden was ook wel te verwachten

Huh waarom zegt Ann Lemmens dan op insta stories dat de opname op 12 maart startte en de reünie op 28 okt? Vreemd.

Bedoelde ze dan niet de opnames van de speeddates enzo? Denk dat er nog wel wat tijd tussen zat want de romantische trips waren tijdens de zomervakantie.

Die Thibaut… kon hem de nek omwringen toen ik hem daar zag zitten grrr. Ik had al een slecht gevoel bij hem en de andere jongens hadden dat heel duidelijk ook. Hij deed zoveel moeite, raar dat er dan nooit echt verliefdheid was volgens hem.

3 likes

Tristan reageerde wel volwassen op de situatie, wel een beetje sneu dat het zo gelopen is voor hem. Leuk voor Dries dat het goed is afgelopen. Bart en Celine & Frits en Hanne zijn hard van stapel gelopen, maar ik vind ze wel sterk lijken! Over David zijn keuzes van 4 naar 2 ben ik vrij verbaasd. Het lijkt alsof hij een beetje zijn eigen ruiten heeft ingegooid. En voor Veerle vind ik het sneu, ik denk dat zij wel een deuk in haar vertrouwen in mannen hiervan heeft opgelopen

Droog trouwens toen Ann zei dat Celine een leuk cadeautje voor Bart had bij de speed dates en dat Celine toen zei: “ja iets persoonlijks is wel leuker dan een bon ofzo”. En toen drie tellen later: “Bart, wat heb jij aan Celine gegeven voor haar verjaardag?” “Een massage bon” :joy:

4 likes

Hahaha ja! Maar was dat niet Frits en Hanne? Vond het ook grappig

Oja die waren het! Haha ergens lijken Bart en Frits ook misschien een beetje op elkaar qua vibe

ik laat deze even hier voor jullie xoxo

9 likes

:face_vomiting: Ik vind dat zo smerig om te zien.

Jammer dat er zo weinig koppels zijn overgebleven, ben wel verbaasd over Frits en Hanne. Vond Hanne helemaal niet het type ervoor, maar ze was al helemaal ingeburgerd op de boerderij en leek het ook echt naar haar zin te hebben. Had dat niet zien aankomen.

David is echt een beetje aan het playen, nog contact met murielle en rebecca, maar daarnaast ook wat andere vrouwen. Die zal wel veel aandacht hebben gekregen van vrouwen na de afleveringen, dus die neemt het er goed van.

Sneu voor Veerle en Tristan. Ik snap dat het misschien wat te snel ging voor Thibaut (is het ook om binnen 2 maanden te gaan samenwonen), maar waarom stop je er dan helemaal mee? Geef dan gewoon aan dat je nog niet wil samenwonen maar wel nog wel blij bent met elkaar. Tijdens het daten deed hij wel erg overkomen alsof hij al helemaal verliefd was op haar, hoezo heb je dan opeens geen gevoel meer? Had sowieso nooit echt een goed gevoel bij hem, alsof hij niet 100% te vertrouwen is.

@slurfhondje waren toen niet de opnames van de voorstelvideo’s?

4 likes

Hahahah dat je daar een screenshot van hebt genomen :joy: ik zag het en ik dacht echt huh, was zijn mond nou al helemaal open?! Maar ik dacht dus dat ik dat fout had gezien, niet dus…

Wow ik heb net teruggekeken en ik vind het heel vreemd als dit allemaal in 2 maanden plaatsvond!?

David die bij Murielle en Rebecca (en ook Sarah nog een paar keer) langs ging en ondertussen ook alweer anderen aan het daten is, terwijl zijn werk de drukste tijd is van het jaar!?

De moeder van Frits die meteen verhuist zodat ze kunnen samenwonen!?

Tristan die op tv gedumpt wordt.
Veerle die overduidelijk is voorgelogen en dan zo’n ongemakkelijk gesprek met hem moet hebben voor de camera’s.

Céline en Bart had ik eigenlijk wel verwacht met hun matchende outfits.
En voor Dries vind ik het wel leuk!

6 likes

Ik wist al op voorhand dat deze foto hier zou staan :see_no_evil: leek wel alsof het voor die jongen z’n eerste kus ooit was!

1 like

Oh, remember Severien die vorig jaar (of is het al 2 jaar terug) meedeed voor boer Jeroen?

https://www.hln.be/showbizz/severien-uit-boer-zkt-vrouw-zoekt-nu-zelf-een-man~aeaf687c/

1 like

Oeh als ik het filmpje bekijk gaan ze dus bij nog meer oud-kandidaten langs. Ik ben benieuwd!

1 like

Ja, ik ontdekte het ook net. Heerlijk. Ze gaan ook langs bij enkele ouddeelnemers van Blind Getrouwd :popcorn:

1 like

Bart en Céline gaan trouwen! Super leuk voor hun!

13 likes

Oehh leuk! :star_struck:

https://fb.watch/5MEkdOVYeu/

3 likes

Ziet er goed uit :smiley:, leuk dat het weer gaat beginnen!

1 like