Ohja ik vond Manu echt vies kussen, telkens zo’n hap-kus en soms zo’n klein tongetje erbij.
Oh ik kijk nu omg omg
Wat vond jij van de hele situatie van Jeroen? Ik vond het zooo raar hoe hij tegen Severien heeft gedaan, had t echt met dr te doen.
Ben het volledig met je theorie eens. Op een gegeven moment toen het bijna op ruzie aanliep dacht ik ook van wow moet dit op tv? Maargoed daarna dacht ik ook even van ooooh dit gaat wel weer goedkomen. Vond die nieuwe vriendin ook een beetje gekkig. Die kennen elkaar nog maar een maand en dat moet dan ook al meteen op tv? Ben in elk geval benieuwd hoe dat verder gaat, maar vrees dat we niet echt iets meer gaan horen? In elk geval niet zoals in Nederland elk jaar weer een reunie zegmaar en al die online brieven op de website.
Ja ik hoop ook dat ze even het goed gaan maken met elkaar en dat ze dat dan wel even kort melden op de website van bzv want dat vind ik dan wel weer leuk om te weten hahaha zo hypocriet.
Ik heb via korte fragmentjes toch bijna alles gezien.
Ik vond Jeroen al niks, en nu helemaal. Botte hork zeg. Prima als het allemaal toch niet blijkt te werken, maar hou toch een beetje fatsoen.
Ik snap verder echt niet waarom de vonken er niet afspatten bij Jan en Romina. Ze lijken elkaar wel echt leuk te vinden, maar het gaat allemaal zo bedeesd en voorzichtig. Ze zijn toch niet zo jong meer dat je er 4 maanden over moet doen voordat je een keer kan zoenen.
Bjorn is leuk, die vindt wel iemand!
Ik hoop ook wel op een update nog een keertje. Als het goed is woont die vrouw van Manu inmiddels daar? Lijkt me best heerlijk hoor, alles achterlaten en op je gemak olijfboer zijn met je man. Goed leven.
Ok alles is echt anders verlopen dan ik gedacht had??
Ten eerste jeroen wtf wat een loser? Ik vond hem al niks tijdens het programma maar hij had Severien echt de wereld beloofd om het zo maar te zeggen (dat fake trouwen tijdens hun reisje). Heel gek hoe hij daarna 180° gedraaid is. Volgens mij heeft hij die andere girlie leren kennen terwijl Severien eventjes terug in België was, kan bijna niet anders. Zijn uitleg sloeg ook nergens op, je geeft elkaar toch de tijd om te wennen? Ik vind Severien ook maar naïef, maar zo gekwetst worden had ze echt niet verdiend. Inderdaad ook totaal ongepast dat die nieuwe vriendin daar dan plots opdook.
Dan Bjorn snap ik niet goed, zeker omdat @Serendipity hierboven ergens zei dat de uitverkorene al naar Canada verhuisd was? Verkeerde inside info haha. Maar zou hij nu dan dus daten met dat meisje die hij voor het programma leren kennen had?
Jitse en Emily, dat was wel awkward haha damn. Ben blij voor Manu en zijn vrouw, ze lijken echt gelukkig! En Jan en Romina, ik had het echt niet verwacht tussen die twee, maar ze zien er echt cute uit samen!
Ja echt heeeel raar maar ik had het over Jolien, het meisje dat dus is afgevallen bij Bjorn? Zij post foto’s in Canada, Canadese vlag erbij en alles. Wordt ook getagd in foto’s van een Canadees bedrijf met paarden waar ze werkt/helpt? Dacht dus even dat ik iets ontdekt had maar fout van mij!
Ah wow das wel heel toevallig dan, begrijpelijk dat je die link gelegd had
Oh dat deel heb ik dus volledig gemist! En ik maar denken dat ik een primeur ontdekt had Bjorn reageerde wel op haar foto’s met ‘Nice pic’ haha. Tja als ik dan zoiets ontdek hang ik echt helemaal de facebook detective uit…
Ok dat was dus ook van korte duur. Vreemde vogel, die Jeroen.
Echt een eikel.
Wtf echt een rare gast hoor.
Maar dan eerder als goeie vrienden. Van echte verliefdheid was geen sprake”, verklaart hij nu aan Story.
Waarom heb je dan een relatie met iemand? En dat van de afstand weet je toch op voorhand??
Ja het klinkt alsof wanneer ze hem willen, hij ze niet meer wil. Misschien bindingsangst ofzo? Maar hij gaat er wel heel vreemd en bot mee om.
Weet iemand wanneer het nieuwe seizoen op tv komt? Of is het al geweest?
Ik kon het op de site niet duidelijk vinden, terwijl ik wel zag dat er sinds april al nieuwe boeren bekend zijn gemaakt (een husky-gids in Finland ).
Ik vond deze vorig jaar veel leuker dan de Nederlandse versie, dus heb zin in een nieuw seizoen!
Oh volgens mij heb ik gevonden dat het per 16 september begint!
Nice! Vond de Vlaamse versie ook erg leuk!
Oh gaaf weer over de wereld!
Is de aflevering er al op geweest? Kan nog niks vinden helaas
Jep! Je kunt kijken op vtm go