Vijfde wiel aan de wagen acties

Ik zou 100% dat boek kopen

1 like

Oh god ja dit doet mij denken aan mijn profielreis (dat je met iedereen van jouw havo profiel op reis gaat). Ik sliep met 1 andere vriendin op een kamer; zelfs tweepersoonsbed. Toen was er dus ook een jongen naar onze kamer geslopen. Ik vond t in eerste instantie wel gezellig en had het ook niet door dat zij het samen nog gezelliger hadden
 Toen ook zij aan handwerk begonnen ben ik hem gevlucht naar een andere meisjes kamer, die hadden een bank staan waarop ik dus maar heel gebrekkig heb geslapen

Echt hoe heb ik het kunnen pikken dat zij zelfs in mijn bed bezig zijn geweest?!
Oke ik weet het, ik was 14 en mega verlegen en durfde nooit iets te zeggen of iets :cry:

3 likes

Dan moet ik wat co-auteurs! Ik heb er godzijdank geen 365 meegemaakt.

Het visueel beeld van jou achter op die zwaan is te sterk. Ik kan dit nooit overtreffen! Veel anekdotes zijn gruwelijk herkenbaar, maar ik krijg ze niet in een leuk verhaaltje geperst. Mogelijks heb ik heel veel verdrongen.

3 likes

Onderweg in de bus naar Londen zat ik naast een stel die elkaar aan het bevredigen waren. Het was echt het meest ongemakkelijke ooit. Durfde als 14-jarige ook niet te ademen omdat ik bang was dat ik allemaal gore lichaamssappen zou ruiken

5 likes

Nah ik vind dit niet vijfde wiel aan de wagen. Doe ff fakking normaal zeg.

1 like

is die “Doe ff fakking normaal zeg” voor mij of
? :joy:

Nee voor de goorlappen die dat publiekelijk doen naast een minderjarig meisje.

8 likes

Laatst moest ik voor het werk een gebruikerstest bijwonen. Ik zat verstopt in een hok achter een glazen wand (doorzichtig voor mij, maar spiegelglas voor de mensen aan de andere kant) om gesprekken te observeren tussen een interviewer en een reeks testpersonen die product X moesten gebruiken. De interviewer was een jonge stagiaire, het gros testpersonen was mannelijk en had duidelijk heel erg lang niet zoveel aandacht van een vrouw gekregen. Allemaal erg lollig om anoniem te kunnen observeren (net een natuurdocumentaire met bronstige aapjes enzo), tot die interviewster keihard terug begint te flirten (knopje van de blouse open, hairflips, the works) en zowel zij als haar testpersoon vergeten dat ik alles kan meevolgen.

34 likes

Awhhh nee wat sneu

2 likes

Ik heb een keer gehad dat ik met een vriendin in Turkije was, we waren al in de 20 maar de vriend van mijn moeder had een villa in de bergen en had ons uitgenodigd. We mochten helemaal ons eigen gang gaan daar, onderaan de berg was ook echt zo’n uitgaansstad (dan weet je al genoeg). Enige punt was dat je zonder auto niet terug die berg op kon, dus als we uit waren geweest en naar huis wilden werden we aan het begin van de ochtend opgehaald en gingen wij slapen terwijl zij verder gingen met hun dag (heeft veel ruzie opgeleverd, maar dat terzijde).

Zij is dus hoogblond en had megaveel flirts. Ik zag er Turks genoeg uit dat ze mij niet zo interessant vonden, maar haar wel natuurlijk. In een zo’n bar had ze een dikke flirt met de barman en we kwamen daar telkens terug voor de gratis shotjes die ze van hem kreeg (en die ik op mocht drinken want zij drinkt niet, top). Uiteindelijk kreeg hij haar toch zover dat ze op date wilde, maar ik moest mee, want ze ging mij niet alleen achterlaten in die stad en naar huis kon ook niet want dan moesten we aan mijn moeder en haar vriend uitleggen waarom ik terug was en zij niet. Nou, okĂ©, wij eerst uit, lekker dansen, en daarna naar die kerel want dan was hij klaar met z’n shift. Had die gast een fucking vriend meegenomen zodat ik niet helemaal alleen was, “want als hij met twee meisjes gezien werd kwamen we over als hoeren”, en we konden nergens heen waar hij mensen kende want dat was slecht voor z’n reputatie.

Eindstand was dat we op een bankje aan het water zaten, daar was niemand (LOGISCH HET WAS HALF VIJF ‘s NACHTS). Na nog geen minuut zaten ze uitgebreid op dat ene bankje tongen terwijl ik op een ander bankje een paar meter verderop met die andere jongen zat. Het werd hem al heel snel duidelijk dat ik niks met hem wilde en toen werd hij chagrijnig en hebben we een geforceerd gesprek zitten voeren over Cyprus (?) terwijl zij elkaar af zaten te lebberen en het was ZO KUT. Dit heeft zo’n drie uur geduurd tot het licht werd en mijn moeders vriend ons kwam halen. Langste drie uur OOIT.

Nog een frappant detail: die jongen was redelijk gelovig, en elke keer als de moskee het gebed liet horen (elk kwartier toen ongeveer) MOESTEN ze stoppen met tongen want dat was respectloos. Dan zaten ze daar als standbeelden te wachten totdat het weer stil was en dan gingen ze weer verder droogneuken alsof er niks gebeurd was.

Vergeet dit echt nooit meer :weary:

75 likes

Oh neeeeeeeeeeee joh

Dat er dan een vriend voor je geregeld wordt is altijd nog kutter dan als je alleen zit te vijfde wielen, zeker als die vriend dan nog een poging gaat doen.

4 likes

Nou echt! Niet dat het ertoe doet maar hij was ook zoooooo onaantrekkelijk ik voelde me zo opgelaten :cry: Ik had veel liever alleen op dat bankje gezeten, ik vermaak me wel joe. Heb daarna ook wel duidelijk gemaakt dat ze bij me in het krijt stond maar dat was ze gelukkig wel met me eens. Man man man.

@Suvi wat een kutstreek van die Belg joh jezus? Dat ‘ie ook niet het fatsoen heeft om je zelf die sleutel even terug te geven?

2 likes

Oh neeee :weary: Ik blijf me bij het lezen van dit topic echt afvragen hoe mensen zo kunnen zijn en zich zelf ook niet ongemakkelijk voelen in zulke situaties hahahaha

Edit: ik ben trouwens best benieuwd of iemand mij ook wel eens zo heeft ervaren in een situatie maar hoop het niet

2 likes

Een vriendin van me en haar vriend vind ik echt wel klef. Laatst gingen we met z’n drieĂ«n lunchen en daarna de stad in. Zei die vriend steeds met zo’n smirk tegen haar:“kom we gaan die winkel in, ik wil je met hoge laarzen zien hĂšhù”. En steeds aan haar billen zitten, kleffe grapjes maken, steeds aan elkaar zitten etc. Voelde me echt een beetje ongemakkelijk, vooral toen ze zeiden:“Ja sommige stellen zijn zo klef, wij helemaal niet”, dus ik reageerde erop dat ze het klefste stel zijn die ik ken. Toen waren ze beledigd hahaha

33 likes

:face_vomiting:

1 like

Ik was een keertje als 16-jarige bakvis in Renesse met twee vriendinnen. We waren bevriend geraakt met jongens uit tentje naast ons en daar zat een jongen die ik wel zag zitten. Na een paar biertjes een poging gedaan , maar werd bruut afgewezen. Hij bleek m’n vriendin leuker te vinden, eveneens een andere jongen uit dat groepje. Dus die vriendin heeft de hele vakantie zitten ‘aah ik weet niet wie ik moet kiezen’ en met alletwee gezoend en ik voelde me zo onaantrekkelijk en onwaardig, was echt kut haha

15 likes

Hoe super kut sommige verhalen ook zijn om mee te maken, het is heerlijk om te lezen. Doet me ook weer denken aan die vrijgezellentijd van ‘vroegah’ van alles ontdekken en in ieder stadje een ander schatje. Wat een leven eigenlijk. :laughing: was altijd wat te beleven en spannend wat er zou gebeuren. Nu voel ik me soms zo saai burgerlijk in een vaste relatie.

Ah nee :cold_sweat:

Ik heb als 15 jarige op vakantie met twee vriendinnen (voor het eerst!) ook zoiets gehad. Toen zaten we te drinken rond een vuurtje, iedereen enorm dronken, leidde een jongen die ook op de camping stond me mee het strand op voor ~sexy time, dus ik dacht Omg het gaat gebeuren!!! alleen kwam ie er toen ie z’n lul al uit z’n broek had achter dat ik niet diegene was die hij dacht dat ik was. Hij had me verward met m’n vriendin en deed z’n gulp dicht en liep weer terug.

Dat was de rest van de week ook echt kut omdat ie uiteindelijk nog in onze tent met die vriendin heeft geneukt, uiteraard binnen mijn gehoor- en gevoel bereik.

Toen heb ik ook heel lang gedacht dat ik echt afzichtelijk lelijk moest zijn haha.

13 likes

Weet je zeker dat je die kalender niet kunt vullen :joy:

Edit: zijn dit steeds verschillende mensen of overkomt het je ook meermaals met dezelfde?

2 likes