Had niet eens een account, ben ook heel slecht in meeschrijven op fora maar heb helemaal stuk gelegen om dit topic. En aangezien ik echt al zoveel van dit soort momenten heb meegemaakt laat ik jullie graag meegenieten.
Vrij recent ging ik een avondje wijnen met 3 vriendinnen. Zij vroegen aan mij of ik het erg vond als vriendinnetje X ook langskwam. Die kende ik niet, maar was een mutual friend van die andere 3. Vond ik prima. X kwam aan en had voor iedereen zo’n tony chocoladereep meegenomen. Ik, met mn iets aangeschoten waffel, riep gelijk: ‘omg jaaaaaa! zooooo’n zin innn!!! je bent een heeeeld!!’ Eindstand had ze niks voor mij meegenomen. Alleen voor die 3 anderen. Ze wist wel dat ik er was. Awkward.
Werkte ook ooit in de horeca, was toen nog best jong. Werkte daar veel samen met collega Pien. Ik dacht dat ik bij de rest van de collegas wel lekker lag, maar dat bleek anders. Collega X vroeg of ik alsjeblieft voor haar wilde werken op een vrijdagavond. Prima joh. Alleen bleek die vrijdagavond dus uiteindelijk het personeelsfeestje te zijn. Wist ik niet, stond ook nergens (personeelsfeest moest het personeel daar helemaal zelf regelen). Kwam er pas achter toen ze met zn allen Pien op kwamen halen, waarvan ik die avond de shift overnam. Voelde me behoorlijk zuur toen. Was ook m’n laatste seizoen daar ;-).
Oh en ik word ook best vaak op feestjes geskipt als het om drinken gaat. Ik drink geen alcohol. Dan staat iemand op en zegt: ‘Wie bier? Jij? Ja? Oke 6, 7, 8?’ ‘En wie wijn? Oke 3’ en gaat dat dan vervolgens halen. Ben denk ik zelfde kleur als het behang, want niemand heeft ooit door dat ik dan met niks zit. Confisceer meestal gelijk de colafles en zet m naast me neer, dan schenk ik zelf wel bij.
Oja en ben de jongste van de familie. Lig 5 jaar achter op de volgende. Ben inmiddels 25, maar mijn tante denkt nog steeds dat ik 10 ben. Ze vergeet mij altijd te groeten. Met als excuus: och, ja, sorry Bo! Je bent ook zo klein! Ben 1.78.