Vijfde wiel aan de wagen acties

Andere!

de droogneukende mensen waren twee mensen in Colombia, de teenzuiger was in Bolivia, dit was allemaal met buitenlanders die ik amper kende.

De zwaan boot was in Macedonië, een jaar of 5 geleden met een vriendin (nog steeds een goeie vriendin) en die op het stand was in Spanje met twee middelbare school vriendinnen die ik nu al heel lang niet meer heb gezien, misschien wel 8 jaar ofZo.

2 likes

Ik vind het echt zo aso dat mensen seks hebben waar nog iemand bij ligt, en dan ook nog doen alsof het normaal is??? Zou echt nooit in me opkomen.

30 likes

Dubbelpost maar ik heb ook nog wel een verhaal. Het was niet zo erg als sommige andere verhalen hier, maar toch.

Toen ik een jaar of 14, 15 was had ik een vriendin en zij was altijd heel erg met jongens bezig. Ik was nooit zo, en een derde vriendin van ons ook niet. Ik ging toen met haar mee naar een of ander hockeyfeest (idk waarom), maar toen hoorde ik van vriendin 3 dat de jongen die zij toen leuk vond ook kwam. Die vriendin wilde daarom niet mee, voor mij had ze dat daarom verzwegen toen ze me mee vroeg. Ik ging toch mee, want had het al beloofd.
Ze heeft toen de hele avond alleen maar met hem op een bankje zitten zoenen, en ik zat er awkward naast. Ik was ook echt boos achteraf, en zij deed alsof haar neus bloedde met ‘oh vond je het niet leuk???’

3 likes

De oom en tante van mijn ex hebben nogal een bijzonder leven. Ze houden echt heeeeel veel van feestjes inclusief jacuzzi, drugs etc… Ze zijn nu rond de 50 en gaan nog steeds ieder weekend naar feestjes. Toen het al een tijdje uit was tussen mij en mijn ex vroeg ze of ik met haar mee ging op stap. Dikke prima, had toch niks te doen. Ze was op stap geweest met haar vrienden om haar favoriete band te zien. Bij een ander concert van hun had ze twee Engelsen leren kennen die groupies waren van de band. Ze had op zich wel zin om met de oudste het bed in te duiken dus ik moest de jongste maar vermaken nadat al haar vrienden naar huis waren gegaan. Dit gebeurde ook echt allemaal binnen 30 minuten nadat ik binnen was. Uiteindelijk heb ik een paar uur met die kerel buiten op het terras gezeten totdat ze klaar was met zijn vriend. Goed gesprek met hem gehad over zijn ex waar hij nog niet overheen was.

17 likes

Ah dit is ook echt een super super zuur verhaal, wat een debiele lul ook dat hij niet door heeft welke chick hij meeneemt?

1 like

Nouja we waren allemaal 15 - 18 met sterke drank op dus we waren echt helemaal kapot.

Wel een super gaaf verhaal :joy: Beetje a la The Hungover.

1 like

Haha ja zo voelde het echt :joy: minder leuk in het echt hoor.

Haha love deze details :joy:

11 likes

Stom excuus dat ze dronken was etc. Die dag kreeg ze wel haar verdiende loon, want ze was zo brak dat ze de hele dag gekotst heeft. Heb de rest van de vakantie mijn eigen plan getrokken, was er nogal klaar mee

6 likes

UP dit is mn nieuwe favo topic

3 likes

Had niet eens een account, ben ook heel slecht in meeschrijven op fora maar heb helemaal stuk gelegen om dit topic. En aangezien ik echt al zoveel van dit soort momenten heb meegemaakt laat ik jullie graag meegenieten.

Vrij recent ging ik een avondje wijnen met 3 vriendinnen. Zij vroegen aan mij of ik het erg vond als vriendinnetje X ook langskwam. Die kende ik niet, maar was een mutual friend van die andere 3. Vond ik prima. X kwam aan en had voor iedereen zo’n tony chocoladereep meegenomen. Ik, met mn iets aangeschoten waffel, riep gelijk: ‘omg jaaaaaa! zooooo’n zin innn!!! je bent een heeeeld!!’ Eindstand had ze niks voor mij meegenomen. Alleen voor die 3 anderen. Ze wist wel dat ik er was. Awkward.

Werkte ook ooit in de horeca, was toen nog best jong. Werkte daar veel samen met collega Pien. Ik dacht dat ik bij de rest van de collegas wel lekker lag, maar dat bleek anders. Collega X vroeg of ik alsjeblieft voor haar wilde werken op een vrijdagavond. Prima joh. Alleen bleek die vrijdagavond dus uiteindelijk het personeelsfeestje te zijn. Wist ik niet, stond ook nergens (personeelsfeest moest het personeel daar helemaal zelf regelen). Kwam er pas achter toen ze met zn allen Pien op kwamen halen, waarvan ik die avond de shift overnam. Voelde me behoorlijk zuur toen. Was ook m’n laatste seizoen daar ;-).

Oh en ik word ook best vaak op feestjes geskipt als het om drinken gaat. Ik drink geen alcohol. Dan staat iemand op en zegt: ‘Wie bier? Jij? Ja? Oke 6, 7, 8?’ ‘En wie wijn? Oke 3’ en gaat dat dan vervolgens halen. Ben denk ik zelfde kleur als het behang, want niemand heeft ooit door dat ik dan met niks zit. Confisceer meestal gelijk de colafles en zet m naast me neer, dan schenk ik zelf wel bij.

Oja en ben de jongste van de familie. Lig 5 jaar achter op de volgende. Ben inmiddels 25, maar mijn tante denkt nog steeds dat ik 10 ben. Ze vergeet mij altijd te groeten. Met als excuus: och, ja, sorry Bo! Je bent ook zo klein! Ben 1.78.

25 likes

Aahw geen leuke verhalen zo, Denk wel dat iedereen zulke situaties herkent. Het lijkt wel meer op buitengesloten worden dan op 3e of 5e wiel zijn.

Makkelijk praten voor een buitenstaander en soms doe ik het zelf ook niet maar gewoon je mond open doen helpt wel. Gewoon roepen: ik lust wel een cola, bedankt! Of iemand aanspreken waarom ze geen rekening met je houden, of vragen waarom ze iets wel of niet doen. (vaak is het niet expres). Sinds ik dat ben gaan doen, meer assertief zijn, word ik minder vaak ‘vergeten’.

Komt misschien mega zielig over, maar dat valt wel mee hoor. De meeste verhalen vertel ik ook vaak zat rond, kan er wel om lachen :wink:

Heb ooit in Leeuwarden gestudeerd, en woonde destijds in Alkmaar. Had nog 2 studiegenootjes uit Alkmaar, dus gingen we vaak met de directe buslijn over de afsluitdijk heen en weer. Is een busrit van zo’n 2 uur. We hadden bijna een soort schema wie er alleen moest zitten (want 2 zits) en wie de snacks mee zou nemen, enz. enz. Maar naar mate het jaar vorderde werden zij steeds closer en er was duidelijk een vonkje gaande. Op een vrijdagmiddag zaten we weer met zn 3 in de bus naar Alkmaar, ik zat alleen en had de snacks. Maar zij hadden genoeg snack aan elkaar. Zaten elkaar volledig af te lebberen. Zat ik daar met mn 5 kilo aan vreten. Iedereen die die bus inliep zou wel gedacht hebben, honger? Ben naar voren gelopen en bij de buschauffeur gaan zitten, om te vragen of ie ook een oreo wilde. Was zo’n lekkere platte Amsterdamse buschauffeur en we hebben 2 uur lang slap geouwehoerd over Friesland en Noord Holland. Worth it :stuck_out_tongue_winking_eye:

45 likes

Mijn ouders gingen een weekend weg, dus ik vroeg aan een vriendin of ze wilde blijven slapen.
Vervolgens hadden we 2 jongens gevraagd die we heel leuk vonden om te komen. Alleen jongen A. mocht jongen B. niet. En op jongen A. was ik verliefd.
Jongen A. kwam erachter dat dan ook jongen B. er zou zijn dus hij kwam niet meer.
Zat ik daar met m’n vriendin en jongen B. Op een gegeven moment zei ik maar dat ik ging slapen, want zij waren steeds aan het zoenen.
Later hoorde ik van haar dat ze nog seks hadden gehad op de bank.

Hahaha ja precies dat

1 like

Toen ik jonger was ging ik met toenmalige vriendinnen een keer uit. Terwijl zij 2 dan op jongensjacht gingen, stond ik daar maar wat want we gingen nooit ergens heen waar de muziek leuk was om te dansen en ze waren altijd meteen weg. Zo stom. Hun 2 waren ook heel close, dus ja, uk ging daarna nooit meer met hun uit. Vonden ze gek en ze dachten dat ik noooooit uit ging. Ja, niet met hun :woman_shrugging:.

Oh en 1 van hun was jarig en de ander had een lied ingestudeerd en dat zong ze dan. Was echt zo’n cringy moment. Ben iig geen vrienden meer met hun xD

1 like

Ok laatste: derde wiel zijn is verschrikkelijk met een klef stel, maar ook met een totaal niet klef stel. Ik was bevriend met een stelletje, zij waren echt al 5 jaar samen. Ging altijd prima. Nooit derde wiel gevoeld.

Trouwens, nee, dat is niet waar. Zij had net haar tepels laten piercen samen met mij. Haar vriend kwam daarna thuis en hij geilde daar mega hard op. Later op de avond waren ze een beetje teut, en hij begon de hele tijd over die piercings. ‘Oeh, ze zijn wel de hele tijd hard hè! Oh, voel je dit nu? Oh, voelt dit lekker?’ Cooooontinu. Was ik echt te nuchter voor, ben naar huis gegaan.

Maar anyway, meestal waren ze niet zo klef en was het heel gezellig met zn 3en. Gingen toen met zn 3 naar Walibi, maar ze hebben daar de hele dag slaande ruzie gehad. Schreeuwen naar elkaar. Zat ik daar met mn zakkie Churros met een schreeuwend koppel naast me. Iedereen keek ons aan, ik schaamde me zo. Later echt nog een uur een soort interventie gedaan in de rij van de Goliath. Mensen om ons een zullen ook wel raar gedacht hebben. Was echt een vet leuke dag. Not.

11 likes

Nu echt laatste, want moet werken. Maar er blijven maar dingen oppoppen, haha.

Heb ooit als derde wiel het stel voor schut gezet. Vaak zat denk ik, maar een keer spande de kroon. Ik was 13 en zat in mijn welbekende emofase. Was met mijn ouders op vakantie op een cruiseschip, en gingen samen uit eten in het restaurantje. En wat trek je dan aan als recalcitrante puber in emofase? Juist, mijn allermooiste Bullet for my Valentine shirt mét weerwolf en bloedspetters. Mijn ouders schaamde zich voor mij, en ik voor hun. Dus ik zat er een beetje bij aan die tafel met een Skullcandy (jaja, ik had echt alle emo musthaves) op mijn hoofd. Werden door iedereen aangekeken. Was ook een mega gezellige avond. Daarna besloten mijn ouders mij niet meer mee te nemen op vakantie :’)

Dit verhaal moet ik nog steeds regelmatig aanhoren, gelukkig kunnen we er nu heel hard om lachen.

10 likes