Echt heh! Ik snap nu nog steeds niet wat dat kind bezielde, maar ja middelbare scholieren zijn gewoon onnodig gemeen haha
Hahha why? Was echt een trauma voor mij
Ja ik snap ook echt niet waarom ze dat deed Maar goed dat heb ik eigenlijk bij alle reacties op dit topic, zo lullig allemaal.
Ja en dan was ik de scheidsrechter. Maar dat is dus tricky want je (ex-)BFF kun je natuurlijk geen ongelijk geven dan. Al had ze dat vaak wel. Konden ruzie maken die tweeâŠ
Een ruzie kan nog gewoon ontstaan zonder dat je het wil, maar klef doen is zoân bewuste keuze, ik vind dat echt reteasociaal.
Ik liep gisteren met een collega en rondje, komt ze een oude bekende tegen waar ze echt 10 minuten mee ging praten. En ik stond er maar een beetje ongemakkelijk bij⊠Volgende keer loop ik maar gewoon door denk ik.
Hahaha alsof ze het gewend was dat er af en toe onbekenden kwamen âlogerenâ. Wel mega lief awww.
Haha, same <3
Ja Fucking UP ik kan toch niet de enige persoon zijn die Cringe aantrekt
Kan niet echt tippen aan de verhalen hier, maar de vriend van mijn enige huisgenootje trok bij ons in. Ik woonde opeens dus samen met een stelletje. Uiteindelijk was het wel gezellig, maar in t begin voelde ik me wel vijfde wiel toen.
Ik ging naar een festival met een vriendin. Daar leerde we viavia mensen kennen en na 1 dag was zij verliefd.
Ze heeft wel dâr best gedaan mij ook nog aandacht te geven maar ik werd stikchagrijnig van de klefheid en daardoor had ze denk ik ook niet meer zoân zin in mijâŠ
Ik ga trouwens met haar en dr nieuwe vriend heel goed met zân 3en om, totaal geen ongemak gelukkig!
Ooooh dit is mijn favoriete topic. Lig helemaal krom om jullie verhalen.
Tijd om de mijne te delen. Probeer het al jaren te verdringen want ik cringe elke keer als ik eraan denk.
In de vierde klas van de middelbare school (long time ago) had ik een goede vriendin waar ik bijna elke dag mee ging chillen. Zij was echt megaknap en kreeg altijd heel veel aandacht van jongens. Vaak als ik met haar chillde zei ze opeens dat ze met een jongen had afgesproken en of ik het goed vond als die even langskwam. Vond ik altijd prima, want hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Op een gegeven moment werd het wel awkward omdat ik merkte dat die jongens telkens dachten: ânee hĂ©, is zij er ook wĂ©Ă©r bij.â Had ik toen wat van gezegd tegen haar, want ik wilde soms ook alleen met haar afspreken en niet als vijfde wiel bij een soort date zitten. Snapte zij wel en daarna gebeurde het niet meer.
Een paar weken later had ze een jongen ontmoet die ze graag aan mij wilde voorstellen. Prima. Zij had een tweepersoonsbed en we zaten met zân drieĂ«n in bed film te kijken. Na een paar minuten waren zij aan het zoenen, vond ik al best ongemakkelijk, maar ik deed net of ik het niet door had en bleef gewoon popcorn in mân mik proppen en film kijken. Een paar minuten later hoorde ik een soort âgesopâ en zag ik iets onder deken bewegen. Ik was toentertijd zo groen als gras en had niet direct door dat zij handstuff bij hem aan het doen was. Het kwartje viel pas toen ze vroeg: âeeeuhh, wil je naar de gang lopen, dan kan ik het even afmakenâ. Omdat ik me geen houding wist te geven, deed ik wat ze vroeg. Na een paar minuten hoorde ik licht gekreun en daarna mocht ik weer binnen komen. Zodra ik die deur open deed lag die kerel helemaal tevreden naar me te grijzen. Ik verzon toen dat mân moeder had gebeld en dat ik naar huis moest.
Dit heeft ze me later nog een paar keer geflikt, ook met andere jongens. Een keer heb ik de fout gemaakt om naar beneden gegaan zodat ik dat gekreun niet hoefde te horen. Zat haar moeder op de bank die vroeg wat ik beneden kwam doen. Ik heb haar toen genegeerd en vervolgens 10 minuten lang in doodse stilte naast haar op de bank gezeten.
Ik heb haar wel diverse keren verteld dat ik het echt niet cool vond, maar daar trok zij zich vrij weinig van aan. Onze vriendschap hing hierna wel aan een zijden draadje. Needless to say dat die echt over was toen zij vreemdging met mijn toenmalige vriend.
Edit: sorry, dit is echt een héél lang verhaal geworden
Wow bizar zeg! Had jij niet na de eerste keer iets van mwoah ga maar lekker alleen met je vriendje film kijken? Bijna alsof ze er op kickten ofzo
Echt omg op die âvriendinâ !
Achteraf wel, maar ik had geen idee wat ik met die situatie aan moest. Bovendien beloofde ze me elke keer dat het nu Ă©cht niet zou gebeuren. Ik was zo naĂŻef dat ik dat geloofde. Was er na een paar keer wel helemaal klaar mee en ben toen goed boos op haar geworden. Dat had weinig effect
Holyshit wat een kutvriendin zeg.
Ik heb er ook nog 1:
Was met een vriendin aan het backpacken, long time ago. Op een geven moment zaten we op een terras in een stad en we waren lekker Nederlands aan het praten. Toen hoorde een Belgische jongen dat en die kwam erbij zitten. Prima, hij betaalde de drank maar ik vond hem supersaai. Mijn vriendin daarentegen was helemaal verkocht, maar we gingen naar een andere stad toe.
Daar aangekomen had ze hem geappt en hij kwam de volgende dag ook naar die stad. Prima, neem samen een hotel, ik vermaakte me alleen (eigenlijk beter dan samen). Maargoed die vriendin had een soort hypercorrectie dat ze mij niet wilde buitensluiten en me dus OVERAL mee naar toe wilde nemen en nee niet accepteerde want ze dacht dat ik bescheiden deed.
âGa mee x doenâ, âga mee naar yâ. Na veel aandringen ging ik mee naar een meertje, daar wilde die jongen per se een waterfiets huren in de vorm van een zwaan. Dus ik mee naar dat loket, bleek die jongen hem eigenlijk alleen voor twee te willen huren dus dat was al lekker ongemakkelijk, maar toen gingen ze daar voor het loket een discussie over voeren alsof ik er niet naast stond.
Eindstand was een uur lang zij ongeveer zo hand in hand trappelend op die boot:
Terwijl ik achterstevoren als een soort nukkige puber probeerde te doen of ik niet bestond:
Wat ongelofelijk kut, maar moet hier wel heel hard om lachen
Ik kan een boek schrijven over alle keren dat ik ongewild mee op date was, echt niet normaal.
Ik ben niet eens een cockblock, haha, het gebeurt gewoon allemaal naast me alsof ik niet besta.
Een scheurkalender graag. Elke dag vermaak