Verschrikkelijke reclames

!!! ??

1 like

Flora Plant. “Als boter maar beter” :weary: Stomme slogan

1 like

Ik haat dat soort opmerkingen. Net als mensen die bij iets wat ze zelf gemaakt hebben. Net als bij de Mac/burger king/snackbar, maar dan lekkerder en gezonder! Hallo??? Hoezo bepaald jij dat ik dit lekkerder moet vinden dan dat andere?

Die hello fresh reclame van 2 of 3 minuten op youtube. Soms doet mijn adblocker het niet en heb ik opeens twee bekende nederlanders aan kookeilanden en duurt het steeds net iets te lang eer ik doorheb dat ik kan skippen

Waarom niet horizontaal gefilmd? :sob:

3 likes

Je moet niet te veel verwachten van de partij die het minimale gedaan heeft

5 likes

Het is alsof deze fout er dan ook nog bij kon, ja :sweat_smile:

Omdat het een vloggyvlog tikkietok is!! Duhh get with the times zo filmen alle youths!

4 likes

Omdat zo gewoon gebleven :stuck_out_tongue_winking_eye:

De reclame van Your Super (superfoods) op YouTube. “This woman LOUNSJT…blablabla” Jemig alle begrip voor Denglish sprekende mensen (ben er zelf ook één) maar doe even de moeite om de uitspraak te checken voordat je een reclame in het Engels opneemt.

2 likes

En haar achternaam wel helemaal verengelsen haha

1 like

Haha idd, dat snap ik sowieso nooit.

(Oh ik krijg nu de NLse versie. Blijkbaar ziet YT mij echt als de doelgroep - tief op met je superpoedertjes!)

2 likes

Zo’n radioreclame dat kinderen iets oplezen ‘‘oe ie (?) plasticfree’’
Kan niet verstaan wat ze zeggen en ze praten irritant.

Niks tegen pvdd maar ik vind al hun reclames ook mega irritant, zo sfeerloos ook net als de aldi

1 like

Poo and pee :joy:

Die nieuwe reclame van de Lidl whyyyyy

Die reclame waarin ze tig keer zeggen: “mag ik al op vakantie.nl”. Zoooo irritant en dan komt hij minimaal 1x voorbij per reclameblok.

1 like

Deze vreeeeselijke Frisk-reclame

Iew, nu had ik een reclame van Your Superfoods oid met Martine erin die zegt dat ze ‘O’ is (stukje uit haar vlog volgens mij) Kappen!! :weary:

1. Is Ruben van der Meer tegenwoordig gratis in te huren?

https://www.youtube.com/watch?v=IuKq1bcAS-c&ab_channel=Staatsloterij
Ik word zo agressief van deze reclame echt uuuurrrggh

3 likes

Haaaat deze zo erg! Wordt echt agressief van BeKiJk De WeRELd doOr EeN OranJe BrIL :rage:

1 like

dRinK JiJ nOG StEedS kOFfiE mEt sCHiMMeLs???

JA WAKULI EN HET SMAAKT PRIMA

6 likes