Verschrikkelijke reclames

Ja jeeeeezus
Ik zie ook al helemaal voor me hoe de CrEAtIeVE brainstorm is gegaan. “Omg jongens in het woord croma zit het woord oma!!!” Houd op hoor

2 likes

Elke versie van Koning Toto.

4 likes

Waarom heeft elke reclame tegenwoordig een versie van dat “you don’t know what it’s like”-liedje? Was die in de aanbieding?

En mijn grootste ergernis:
WAAROM HEB JE TEGENWOORDIG ZOVEEL RECLAMES MET VAN DIE VEEL TE VROLIJKE VROUWEN DIE ZICH ALS EEN KLEIN MEISJE GEDRAGEN?!?!
Alpro met die vrouwen die geen lepel kunnen gebruiken.
Bolletje met dat mens dat niet uit bed kan
Die nieuwe van Trekpleister
Ugh

8 likes

Knoppers Nut Bar reclame “ergens in Nederland om half vier” en je ziet een heel zonnige scène met een trap en een gebouw waarop staat COLLEGE en dan zegt een nagesynchroniseerde kerel iets van “hmmm ik ga NUTS!” Duidelijk niks Nederlands aan die reclame.

Wat was er mis met die kunstschaatsende ijshockeyer? Ik wil hem terug.

1 like

“Hoe kies je een dekbedovertrek”

Goh geen idee, misschien gewoon een leuke aanklikken? Alsof het hogere wiskunde is.

9 likes

“Ik doe het in mijn broek! Letterlijk”

8 likes

Is dit die reclame waarbij er ook hysterisch wordt gelachen? Echt houd op met me ja

1 like

Jaa hihahooo!

1 like

Hij dacht dat het een gewone typecursus was…

1 like

Ik krijg echt moordneigingen van alle reclames van Dreft. Zodra ik die groene druppel zie, wil ik echt iemand slaan.

7 likes

Vooral dat moment dat hij tegen dat vieze stukje aantrapt.

6 likes

Die nieuwe van T-Mobile! Variatie op dat liedje van our house in the middle of the street. :nauseated_face:
Heb nog liever wij zijn the unlimitedssss!

1 like

Dat stukje dat er iets wordt gezegd als ‘die grote rakker hier’ :nauseated_face:

Hahaha ja en als hij iets zegt van “1, 2, hatsikideeee”

1 like

Sowieso zo’n afgezaagd nummer.

Misschien moet ik vaker rondhangen bij het maaltijdsaladeschap van mijn plus :thinking:

5 likes

Hahaha zag hem ook net, na Lubach! Man hij duurde ook 100 jaar

1 like

Ik wordt sowieso gek van al die reclames die exact dezelfde soort ‘Ikea muziek’ gebruiken al ruim 5 jaar lang. Exact hetzelfde soort deuntje met een milde variatie.

3 likes

Denk dat je beter bij de frikadellenbroodjes kan chillen dan bij de salades

1 like

“en waarom stem JIJ op Mark Rutte?” :face_vomiting: :face_vomiting: :face_vomiting:

5 likes