Verschrikkelijke reclames

Ik ga echt bad op die reclame over zuivel en telefoons

1 like

Zeg je kwaliteit, zeg je Aldi???

Fuck off :rage:

7 likes

Die reclame van Beyoncé. Alsof ze dood is.

Ik hoorde gisteren op de radio dat Bosch de slogan “Like a Bosch” heeft ontdekt en nu ben ik levensmoe.

2 likes

Wil je zeggen dat je deze verschrikking op tv tot nu toe hebt ontlopen?

Oh nee wat is dit erg!!! Hahahaha die cactus, die wasbeer, dat kinderwinkelwagentje, alles. Maar ja, die had ik dus ontlopen. Bedankt hè? :wink:

Gedeelde smart is halve smart!

1 like

Na tien jaar die kutreclame kirsen zijn kirsen maar gelukkig zitten er geen pitjes in ik ben een ninjaaaaa

Heeft Haribo nu een nieuwe reclame, precies hetzelfde concept in een yogales ik maak ei OGEEEN

6 likes

Het afschuwelijke accent in die afschuwelijke Douglas reclame. Afschuwelijk

Tamaris…
Al maanden rillingen en met online terugkijken soms 3x in 1 reclameblokje :sob:

1 like

Die radioreclame van de nieuwe alcoholvrije Bavaria (volgens mij) waarin je een man hee overdreven hoort drinken/slikken. Blehghh

En om in het thema eten te blijven. Die reclame van Mona waarbij een man nogal kreunend een toetje lijkt te eten. Net zo erg of nog wel erger.

Ik ga heel slecht op geluiden van mensen die eten/drinken blijkt maar weer.

3 likes

Dat nog niemand over die reclame van Jumbo met de Snollebollekes heeft gepost. :sob:

Sommige dingen zijn te vreselijk om over te posten

5 likes

Ik heb de laatste tijd geen tv gekeken maar nu dus al 2x in 2 reclameblokken. Dit wordt echt chronisch dat nummer in mn hoofd hebben :sob:

Zieke dad sneakers… zonder dat ik geld van mn dad nodig heb

:angry:

2 likes

Ok, er is nog een andere categorie vrouw in reclameland: de sullige 40’er. Die als een Bridget Jones door het leven gaat, zoals die vrouwen van de AH en Kruidvat.
:expressionless:

ik vind dit toch eigenlijk best een leuke reclame

1 like

Plaatsvervangende schaamte

Die vrouw in de kruidvat-reclames (dit keer niet de voice-over). Wat een irritant mens.