Waarom klinken die mensen in die PRA reclames zo doods? En waar doen ze het nou voor? Voor de help, helft, health?
Alle Hema reclames op dit moment maar vooral ‘de r van brrr zit weer in de maand!!’ oid want die vrouw kan niet goed de r rollen
De kerstreclame van Lidl, wat een trainwreck met dat magische poeder
Eerst de sinterklaas- en nu de kerstreclame van de Aldi. Echt op de meest irrita
nte manier: ‘Alle hulpsinterklazen naar Aldi??!!’ En dan nu dus de kerstvariant. Gewoon spontaan zin om de radio uit t raam te gooien.
De nieuwe coca cola reclame. Veel te lang…
Hahaha deze is zo cringe!
Ik vind sowieso dat supermarkten echt te veel hun best doen om een gevoelige kerstreclame te maken. Ja, het idee is mooi, maar ik wil gewoon weten welke lekkere dingen ze verkopen.
Hy-a-lu-ron-zuur! Zo lelijk nagesynchroniseerd
Ik werd echt depri van die kerstreclame
Die Oral-b reclame voor een elektrische tandenborstel
Ja ik heb die ook al benoemd weken geleden en toen heb ik m een tijdje niet gezien en nu zit het weer in ELK FUCKING reclameblok op YT. Vind het echt tergend die muziek.
Oh had niet gezien dat je dat al had gepost!
Die reclame van dat irritante kind dat zegt: “mahaaam internet is weer suuuuuuper gaar’.
En die reclame van: ‘van samen borrelen naar samen bufferen’.
Ik luister echt te veel radio nu op mijn thuiskantoor merk ik maar weer
Oh ik haat die met de bus en dat ie dan de gevonden portemonnee komt brengen, vreselijk duurt ook veeeel te lang.
Die voice over van Aldi klinkt zo zeurderig en totaal niet enthousiast
Vooral " 3, 2,1 gelukkig Nieuwjaaaaar"
GelukkigER nieuwjaar
Ik haaaaaat die laatste jumbo reclame. Rot op met je gezeik want jullie bestaan helemaal nog geen 100 jaar! Het familiebedrijf wel. Maar jumbo is pas in 1979 opgericht. En dat fucking irritante KIKKEN van dat kind als zijn kauwgom maar een kwartje kost. Doe gewoon niet. Instant mute als ik het begindeuntje al hoor.
Echt wat een foutieve informatie is dat zeg!!
Überhaupt bestaat de grootgrutter pas 75jaar. Laat staan de jumbo!
(Overtollige info:
Waar mijn moeder geboren is had je vroeger de kijkgrijp. Hoe briljant is die naam! Ze heeft nog heel lang de dekamarkt zo genoemd)
Van die radioreclame met een klankschaal word ik niet rustig, maar agressief
Dag croma!!!