Alle lof voor AAALMHOF !!! HOU OP met die truttige vlechtjes en dirndl rotzooi.
Ik krijg letterlijk voor elke YT video reclame voor Ariel PODS en ik kan hem al bijna helemaal meepraten.
Gekleurde was? Pods
Hardnekkig vuil? Pods
Altijdbuitenhetbereikvankinderenbewaren
Ik doe meer met PEEE AREEEE AAAAAAAAAA omdat ik dan goed doe maar ook voor het geld en het is ook gezellig en de kosten staan helemaal niet in verhouding tot de risico’s hoor (?) en bel ons we nemen al je zorgen weg ja kijk ons spelletjes doen ondertussen echt gezellig oh en je helpt ook mensen heb ik dat al gezegd
Die nieuwe Oral B reclame met dat verschrikkelijk goedkope garageband muziekje eronder “It’s like right nooooww” echt, wie verzint zulke meuk?
Het is Beck, goede artiest, geen stockmuziek ofzo
Maar ik erger me ook aan die reclame
Die stomme reclame voor Linda magazine.
“Linda bekent… het zou me niet uitmaken als mijn bevalling voor een volle collegezaal te zien was”
Nou echt SHOCKING hoor Linda misschien omdat je dat moment iets anders aan je hoofd had??
En ik vind het sowieso dom dat iemand zijn eigen hoofd iedere maand op een tijdschrift cover laat zetten, zo boeiend ben je niet. En ja dat geldt ook voor Chantal Janzen
WTF is dat Beck?? Had ik nooit gedacht, vind zijn muziek vaak wel goed.
Ik dacht dat je Beck uit victorious bedoelde en ik zag de wereld opeens even anders
Haha ik ga zo lekker op die reclame juist. Love Beck
“Like a Bosch”
De ‘wat doe jij nu!?’ reclame van Soda Stream. Sowieso elke reclame met irritante kinderen.
Die leen bakker reclame. Dat alles ieder seizoen weer helemaal nieuw moet zijn.
Niet nu meer op tv maar dit was voor mij vroeger echt nachtmerrie materiaal:
Als ik alleen al dat liedje hoorde brrrr
Wauwwwww wat is die amazonreclame KUT. 4ever boycot dit trashbedrijf.
Ik zocht dit topic om hierover te klagen. Sowieso al een hekel aan Amazon (fuck you, Jeff Bezos) maar die reclame…!
“En hij heeft een hagedis!”
Laad me laad me op en neeeem mee meeeeee
Ik word bijna agressief als ik dat weer hoor als ik in de auto zit LAAT ME MET RUST
Welke ik trouwens wel top vind is die van land rover. Above and beyond. Echt een sexy stem heeft die man
Dat kind met dr ecologische (ecowatte?) familie
Ja omg! Welk kind praat er zo?!?!