Verkooptopic

Hij is super mooi! Ik denk er nog even overna heb al iets teveel uitgeven en de maand is net pas begonnen.

Deze sneakers, zoals je ziet nauwelijks gedragen maat 38, toch niet helemaal mijn ding.
38 valt ook als 38.

Dacht aan 15 euro excl verzenden

Deze toffe nike air max in maat 39. Zijn niet vaak gedragen. Verkoop ze voor 25 excl!

Zou ik er ook in passen met maat 40?

Ik heb zelf brede voeten en pas deze ook, maar ik zou even kijken in al je andere schoenen welk aantal cm daar in staat. Deze nikes zijn 25 cm (staat op het maatlabel), wat meestal maat 39,5 is geloof ik. Dus miss kan je dat even checken bij je andere sneakers, durf het natuurlijk niet echt te zeggen omdat het toch altijd een kwestie van passen blijft!

Ik ga straks even meten!

1 like

Is het pak al weg? Heb je misschien een aanfoto?

Nog niet, ik zal zo even een aanfoto maken!

1 like

Ja ik denk het wel. Ze hebben leren binnenkant en die vind ik zelf altijd wat ruimer vallen.
Ik heb in Nike altijd maat 40, maar pak air max met een leren binnenkant altijd wel in 25 cm (bij wmns is dat maat 39)
@whatsinaname als Jinxy er vanaf ziet heb ik miss wel interesse. Maar ik wil dan graag een foto van de zool zien

1 like

Is het nog gelukt met meten?

@Luipaard hier nog een foto van de zolen!

Ik wilde net antwoorden! Het zou volgens de lineaal lukken, maar ik heb net ook een paar schoenen ontvangen in maat 40.5/27cm en die zitten al een beetje strak bij de tenen, dus ik denk dat 39 te krap/oncomfortabel gaat zijn… Helaas :sob:

Ai jammer!! Ja het is een beetje lastig soms ook met die maten en met de cm’s, soms klopt het ook voor geen meter haha. Ik heb net even het zooltje eruit gehaald en opgemeten en die is zelfs 26 cm!

Ahh nu breng je me aan het twijfelen!!!

Ik bedoelde eigenlijk een foto van de buitenzool haha was niet helemaal duidelijk. Maar ik heb er nog ff over nagedacht, ik zie er toch vanaf :slight_smile:
Naar mijn idee is je prijs wel echt prima ten opzichte van de staat van de schoen, dus als je ze hier niet kunt verkopen zou ik ze zeker op united wardrobe oid zetten

@Kurisu ahh haha dat was niet de bedoeling. Ik dacht miss helpt het iets om te checken bij je eigen schoenen die wel passen om daarvan de zool op te meten! Maar als je bang bent dat het niet gaat passen moet je het niet doen hoor!

@Luipaard ohhh hahaha! Geen probleem!! Yes ga ik ook zeker doen! :slight_smile:

Iemand interesse in deze vintage suède broek? Hij is van Canda (c&a) en nog in goede staat. Er staat maar 42 in maar dat zijn oude maten haha, ik pas hem met 36-38

Ik heb nieuwe eettafel op het oog, maar dan moet ik de mijne eerst verkopen. Ik heb nu deze:
image
https://www.gigameubel.nl/tafel-industrieel-220cm

Is er hier iemand die er interesse in zou hebben?

Edit: tafel is verkocht!

Ik wellicht! Maar wat is je richtprijs? Want zie dat ie echt giga duur was

1 like

Oh, leuk! Ja, hij was € 450,-. Ik zat zelf te denken aan € 150,-.

Mooie tafel! Ik heb je ook even een berichtje gestuurd.