Verkooptopic

Ik heb ook nog een heel toffe vintage kaptafel! Ik heb er helaas geen plek meer voor, dus ik hoop dat ik er iemand anders blij mee kan maken. Afhankelijk van hoe vintage je houdt, kan 'ie wel een nieuw likje verf gebruiken. :wink:

Geïnteresseerd? Doe een leuk bod. Ophalen in Breda.

@Luzarl: @Schrodinger heeft van de tafel afgezien, dus mocht je nog interesse hebben… Hij staat nu ook op Marktplaats.

Edit: tafel is verkocht!

1 like

Is er iemand die interesse heeft in deze well loved nikes? Beide zijn maat 38 Ik hoef voor de rode echt maar een mini prijs, want die zijn gewoon goed gebruikt (ik pas ze niet meer). Maar vind 't zo zonde om ze weg te gooien :frowning_face: .

De witte heb ik veel minder gedragen, maar hebben wat gebruikssporen.

foto's

Omg ik had die rode vroeger!! :sob:

1 like

Ik vind ze zo leuk en lekker zitten :weary: voordat ik olifantenpoten kreeg dan.

Kei raar dat je ze ineens niet meer past, of heeft het een reden?

Ik werd zwanger en toen zijn m’n voeten een maat gegroeid :sob: en helaas niet meer teruggekrompen… Maat 38,5 pas ik bij sommige schoenen nog wel, maar deze twee zijn gewoon te klein nu

Ik verkoop verschillende schoenen in maat 39/40

Converse / All Stars maat 39 met wedge zool €10
Juice full gympies vintage, maat 39 € 6
Dr Martens zie info op de doos, maat 39 € 65
Nike air max 90 (type 325213-611), maat 40 € 40
Nikes hebben aan 1 kant binnen een beschadiging zie foto.
Steve Madden 70s achtige laarzen 39 €20

veel foto's van schoenen

Die Steve Madden laarsjes! :heart_eyes: Zijn ze van echt leer?

De buitenkant is van leer inderdaad! De binnenkant is textiel en kunststof (denk ik, staan zo’n hekje en wiebertje op de sticker)

1 like

Wat is je richtprijs voor de zwart met witte nikes?

Ah jammer, ik draag liever geen leer. Maar je maakt er vast iemand anders blij mee! Dankjewel voor de info :blush:

1 like

Roep maar wat jij ze waard vind! Ik heb nog niet echt een idee.

Iemand toevallig interesse in dit longboard van Landyachtz (super fijn beginners board)?
image

Vorig jaar gekocht bij Skatestore in Den Haag. Niet veel op gereden, want ik ben geblesseerd geraakt en mag er nu niet meer op rijden. Nieuwprijs was 189,95 euro.

1 like

Wauw wat een mooie! M’n vrienden proberen me steeds over te halen om ook te gaan longboarden, maar ik durf niet haha. Ik hoop dat je board een nieuwe eigenaar krijgt, want het is echt zonde dat zo’n mooie niet gebruikt wordt. Kun je hem niet bewaren voor als je hersteld bent?

1 like

Nee juist doen! Snap dat het spannend kan zijn, maar met vrienden er bij moet het wel goedkomen. Heb je al eens op hun boards gereden?

En dankje, het is inderdaad echt een prachtig board en rijdt ook heel fijn. Ik ga niet herstellen helaas (of iig niet goed genoeg om weer te longboarden) ):

Awh balen zeg! Heb je al wel weer iets vervangends gevonden wat je leuk vindt?

Ik heb al wel eens op hun boards gereden op een rechte geasfalteerde weg en dat vond ik leuk, maar stoppen en bochtjes maken echt te spannend. Ik voel me daar iets te klunzig voor en ik ben denk ik ook gewoon te bang om te vallen :stuck_out_tongue:

Nicee :slight_smile: Als je het wil leren, zou ik wel een eigen board kopen of steeds dezelfde huren. Elk board rijdt anders, en anders moet je steeds “wennen” aan het board.

Uhm, lastig. De nieuwprijs voor een beetje een oké board ligt denk ik rond de 140 euro, dus ik zat aan zoiets te denken (maar DM me vooral als je iets anders in gedachten hebt).

@pastelzwart Naah, doe nu vooral Yoga ;'P Niet echt te vergelijken dus. Maar nice!

1 like

Rok van Selected Femme in maat S.

Ik verkoop deze mooie hakken, want ik blijk toch niet zo’n hakkendrager te zijn :woman_shrugging:t3:
Ik zou er graag 10 euro voor willen hebben exclusief verzendkosten.
De hak is ongeveer 8cm. Maat 40.

1 like

Verkocht

:grin: