Verkooptopic

Heb onderstaande items die toch maar in mijn kast hangen:

De bekende Zara jas maat m
Dacht zelf aan 30 euro exl

Nikkie bomber jas maat 38
Dacht zelf aan 35 exl

Leuke top van zara maat M
15 euro exl

Sta uiteraard open voor biedingen

Heeft iemand interesse in dit (gloed)nieuwe jasje van G-star, nieuw als in inclusief alle kaartjes? Hij is groen en de nieuwprijs was… 369 :zipper_mouth_face: Dit is de verkooppagina van G-star: https://www.g-star.com/en_nl/shop/women/jackets_and_blazers/d15407-568-a915
Ik verkoop hem voor 100 euro.

Ik wil je Zara jas wel overnemen. Mag ik 30 bieden?

Ja hoor exl is akkoord
Heb je een pb gestuurd

Welke maat is dit? Vind de kleur super mooi!

1 like

De maat is M! Ik kan ook wat aanfoto’s voor je maken als je wil?

Ja graag! Valt hij ook als een echte m?

Is er wellicht interesse in MAC lipsticks? Heb een heleboel maar er zijn er maar een paar die ik echt gebruik.
De meesten zijn hooguit één keer geswatcht of gebruikt.Heb ook nog een poeder en concealer liggen die volgens mij nog ongebruikt zijn en nog een aantal (LE) highlighters etc.Uiteraard zal ik alles goed ontsmetten voor gebruik zo ver als dat kan.Mocht er interesse zijn dan zal ik op een goed moment even foto’s maken.

Welke lipsticks heb je?

1 like

Interesse! Met namen alleen weet ik al genoeg hoor, je hoeft niet alles te gaan swatchen en fotograferen, internet staat toch vol met swatches

1 like

Ja ik ben ook geïnteresseerd! Alleen namen is ook prima voor mij :ok_hand:t2:

1 like

Ik heb even een lijstje gemaakt van wat ik zo bij de hand heb,het is echt van alles van verschillende merken.Zit nog tussen de verhuisdozen dus de rest zal nog volgen! Wil er graag vanaf dus hoef er echt niet veel voor te hebben.Voor de LE producten volstaat een goed bod.

MAC pro longwear concealer NC15
MAC msf natural powder light plus
MAC veluxe brow liner brunette (moet alleen even geslepen worden,heb hem zelf nog nooit geslepen)
MAC powder blush fleur power
MAC msf othereartly (future M.A.C collectie)
MAC mineralize blush cosmic force (volgens mij LE maar weet niet zeker?)
MAC gleamtones powder dunes at dusk (vibe tribe collectie)
MAC prom princess powder blush (Archie’s Girls collectie)

MAC lipsticks:
*hot chocolate (vibe tribe collectie)
*viva glam Rihanna (een keer geswatcht en een keer gebruikt)
*rebel

NARS highlighter albatross (is gebruikt,is ook te zien maar nog meer dan genoeg om lang plezier van te hebben)
BECCA shimmering skin perfector liquid highlighter moonstone (let op: dit is een mini van 5gr)
BECCA shimmering skin perfector pressed powder opal (let op: dit is een mini van 2,4gr)
Urban Decay eyeshadow primer potion
anti-aging (let op: dit is de kleine variant
van 5ml)
Dior addict fluid stick 869 vie d’enfer
Benefit high beam liquid highlighter
Colourpop lippie stix clique
Colourpop lippie stix love life
Kat Von D everlasting liquid lipstick bachelorette
Kat Von D everlasting liquid lipstick double dare
Urban Decay Gwen Stefani blush palette (enkelen zijn geswatcht en enkelen 1 á 2 keer gebruikt maar vooralsnog zgan)
Anastasia glow kit gleam (alleen geswatcht,twijfel nog of ik deze weg wil doen,is niet meer te koop dus alleen voor een goed bod)
Chloé les mini love story edp mini 20ml (is wel wat uit,maar niet veel: toch niet mijn geur)

@2701 @rednails @Baratheon

3 likes

Wat wil je voor de concealer nc15 en de min skinfinish in light plus En de Fleur power blush hebben ?

Ik kan een brievenbuspakketje met T&T verzenden voor €4,50 dus dacht aan €40 inclusief? Zijn enkel geswatcht deze 3,ze zijn bij mij MAC heel goed in mij kleuren aansmeren die totaal niet matchen haha.Tegenbod mag altijd hoor! Ben hier namelijk niet zo goed in haha,en anders stuur maar even een privé berichtje,dan komen we er vast wel uit!

Ik stuur je even een pb :grin:

1 like

BECCA shimmering skin perfector liquid highlighter moonstone (let op: dit is een mini van 5gr)
BECCA shimmering skin perfector pressed powder opal (let op: dit is een mini van 2,4gr)
Urban Decay Gwen Stefani blush palette (enkelen zijn geswatcht en enkelen 1 á 2 keer gebruikt maar

Wat wil je voor deze hebben?

1 like

Wat een mooie lijst!
Wat wil je voor mac cosmic force hebben? :relaxed:

1 like

En voor de msf othereartly? :grimacing:

1 like

Stuur me anders even een privé berichtje! Anders spammen we het topic ook zo vol haha! @Foxyfoxtrot @DahliaDavin @Llamacorn

De zara jas die ik te koop heb aangeboden is alsnog niet verkocht als iemand m wilt hebben :grin: