Ik wil ze graag allebei van je overnemen!
Mag ik misschien een linkje naar dat blousje linksonder op de laatste foto?
Als het goed is heb je een pb!
Heb je deze nog?
Hoop kleding in de verkoop, deels nieuw, deels vintage. Lage prijzen excl. verzendkosten, maar bieden mag!
H&M zwart jurkje dat aan te snoeren is in de taille, S/M maar net iets te kort voor mijn 1.86, 6 euro
Loavies dogtooth broek, beetje stretch, maat M (hendeltje van de rits mist, kan gerepareerd worden, maar daarom maar 4 euro
Vintage jeans met verfspetters. Vind dit een heel mooi model, heeft tegelijk een beetje een 'ragged' look met verfspetters en verwassen kleur. De naden bij 1 kuit zijn een beetje losgeraakt, daarom ook maar 4 euro
F9C15987-98B8-472A-A93D-F3DDA5B5046C|375x500](upload://pXECgc0JAXJMWMOg0WtNQ5UVgEl.jpeg)
Cgc0JAXJMWMOg0WtNQ5UVgEl.jpeg)Vintage "pyjama"blousje van satijnachtig materiaal, S/M, 5 euro
Hier opgeknoopt gedragen, valt normaal
Vintage fluwelen croptop, S/M, 5 euro
Ik heb ook nog een low waist flare jeans van Vero Moda (hele tijd terug) hier liggen in lengtemaat 34, echt zooo mooi maar mijn bovenbenen passen er niet meer in. Ik kan even kijken of ik daar nog een goede foto van kan maken als iemand interesse heeft.
Ik kan de foto van de fluwelen crop top niet zien
Kut ik zat er echt mee te prutsen!
Deze is het
Edit: oh zie dat ik deze ook ben vergeten te posten, S/M, mag voor 6 eu excl, vintage
Heee ja heb ze nog ^^
Ik wil ze graag overkopen. Ik stuur je een pb.
die laatste is dat zo een DIE KLEINER WORDT
Hoe bedoel je kleiner worden maar ja is wel OG popcorn 90s shirtje!
Ohja, duh. Ja dit is m, dus best wel klein vergeleken met de aanfoto (ereader for scale)
Hij stretcht denk ik tot een grote M, lastig inschatten
ja ik wist ff niet hoe ik het moest uitleggen maar als
je m opfrommelt (is dit een nl woord of brabants?) dat ie dan mini wordt haha
Oh ik heb denk ik wel interesse! Hoeveel procent wol issie? En kun je misschien de schouderbreedte meten?
Ik heb nog nooit de schouderbreedte opgemeten van iets dus hoop dat dit klopt, maar ik kom op 44 cm uit.
Samenstelling is 96% wol en 4% kasjmier
Het leren jasje wil ik wel overnemen.
Hoe valt die broek? Ik heb interesse maar heb er een hekel aan als de pijpen hoogwater vallen.
Ik verkoop dit horloge van Rosefield. Het bandje is donkergroen met gouden details. Ik vind hem zelf schitterend, maar draag hem eigenlijk nooit omdat goud mij achteraf gezien niet staat.
Er zit een extra bandje bij!
Mag weg voor 65 euro incl verzendkosten.
Hij valt zeker niet hoogwater! Ik kan wel even een aanfoto posten nog.