Verkooptopic

Helaas, dat gaat mij niet passen

Heb je een aan foto van het jurkje? Dan kan ik beter inschatten hoe het bij mij zou vallen.

Kan ik wel maken, maar omdat hij veel te kort is, ziet dat er niet uit :grimacing:

Graag! Mag ook in een PB anders? Ik ben namelijk een stuk kleiner, dus hoop dat het bij mij precies goed valt.

1 like

Is goed, ik maak morgen een foto met daglicht!

1 like

Ik ben wel geïnteresseerd in de short & de tweede broek. Valt de short zo kort als ie lijkt? En zou je een aanfoto van de tweede broek kunnen PB’en? :blush:

1 like

Is goed! Ik weet alleen niet hoe ik je kan pb-en omdat je profiel niet op openbaar staat… :smile:

EDIT: al klaar!

Hij is vanaf de schoudernaad naar beneden 83cm, sorry voor m’n voeten, te lui om sokken aan te doen

7 likes

Ahh jammer, hij is heel leuk maar 83 cm is ook voor mij te kort.

1 like

Hoi! Ik heb mn UW geupdate, maar verkoop liever via hier zonder extra kosten - dus als je wat leuks ziet, ergens meer over wilt weten etc, reageer hier of drop me een dm!
(Dat kan door naar je eigen berichtenbox te gaan en dan mijn username in te typen bij nieuw bericht)

Yes heb hem nog!

Trui van Arket, maat S, mohair blend (45% mohair, 35% polyamide, 17% wol, 3% elasthaan).

Weinig gedragen, 25 euro exclusief verzendkosten

Deze rok van de Zara in maat M. 55% linnen/45 %viscose.

LINEN-MIDI-SKIRT-WITH-BUTTON-FASTENING

En eigen foto

Edit: Verkocht

1 like

Ik heb deze 4 liggen. Mijn vader had er 5 voor mij gehaald in Peru, daarom zijn ze in het Spaans. Eentje gebruikt maar ik ga niet zo goed op rollerdeo oftewel ik stink. Zelf gebruik ik alleen sticks. 10 euro voor alle vier exclusief verzendkosten? Je kan ze ook ophalen in Lelystad.

Ze passen niet door de brievenbus helaas.

Oeeh wat wil je voor deze? Vind hem heel mooi!

1 like

Jaclyn Hill x Morphe JH01 poeder kwast. Ik heb de kwast online besteld bij Morphe en vandaag binnen gekregen, maar ik hou eigenlijk helemaal niet van grote poeder kwasten. Ik heb de kwast 1 keer gebruikt (vandaag), maar zal de kwast uiteraard schoonmaken. Prijs in overleg!

Hij is net verkocht:( Mocht de koper afhaken, dan kom ik op je terug!

1 like

Zara jurkje in maat M.

Ik verkoop deze tas van Matt and Nat (model heet Bee Dwell volgens mij). Hij ligt hier te verstoffen omdat bruin niet meer echt m’n kleur is.

Hij is gebruikt, maar niet zo vaak. Het hardware is wel verkleurd (zie eigen foto’s).
Ik weet niet meer wat ik er precies voor betaald heb, maar deze kleur wordt nu nog verkocht voor ± 105 euro. Ik wil er daarom 35 euro voor excl. verzenden vanuit Nederland (maar pm me vooral als je een ander bedrag in gedachten had).

Eigen foto's

1 like

Ik verkoop deze twee jurkjes! Het zijn die strikjurkjes die je overal zag vorig jaar. One size, past het beste met S/M. Ze zijn wat langer en hebben zakjes. Mogen weg voor €5 ps.

VERKOCHT

2 likes