Verkooptopic

Ah de pakken! Sorry was nog bezig alles erop te zetten :see_no_evil: stuur me anders even een pb praten we daar verder :grin:

Voor wie nog iets hiervan wil: alles 4 euro, 2 voor 7.50 :slight_smile:

Ik heb nog dr martens Pascal maat 38 in de aanbieding :wink:
2 keer kort gedragen , dus zien er nog als nieuw uit
Had als richtprijs 120 euro in gedachten, maar over de prijs kunnen we onderhandelen uiteraard

Kan ik een stuk van mijn voeten afzagen? Heb 41 maar wil ze zo graag!

Woood wandrekje. Metaal, zwart, 16x50x8, niet gebruikt, nog in doos.
VERKOCHT

Umbra cubist wandrekje. Metaal, zwart, 38,1x38,7x11,4 niet gebruikt, nog in doos.
Nieuwprijs €50,00, ik dacht zelf aan €30,00.

Ophalen/brengen in Amsterdam, eventueel Leiden. Ik zet hem voor de deur bij jou of bij mij.

2 likes

Hahahahhaahha aaaaw sorry :rofl::wink:

Josh V Sue jas maat XS (valt groot )

2 likes

Deze jurk heb ik in het najaar gekocht, maar eigenlijk past hij gewoon niet mooi bij me. Het is dit model

Summary

maar de kleur is meer groenachtig. Heb hem 1/2 keer gedragen. Het is maat 38. Ik ben zelf 1.85 en bij mij waren de mouwen echt veel te kort.

Ik vraag 10 excl vzk!

Ik wil die wel graag van je overnemen :grin:

Oh top! Ik doe je een DM

Wat zijn de maten?

Cognac kleur suede/leren sleehakken. Maat 38. Nauwelijks gedragen, te hoog voor mij.

Mocht iemand er voor carnaval ofzo willen uitzien alsof je uit circa 2014 komt, heb ik wel wat spullen voor je:
https://www.vinted.be/member/35944997-vicky9027 (maar je hoeft niet via Vinted te kopen hoor)

1 like

Haha je weet het wel aan te prijzen

4 likes

Haha I know, afzonderlijk vind ik het meevallen maar alles samen, zonder de “basics” die je zou hebben in je kleerkast, is het wel héél duidelijk een ander tijdperk zeg maar.

Ik vind die gebloemde body echt heel leuk. Maar kun je op dit moment naar Nederland verzenden? (of ik begrijp het verkeerd en je bent niet Belgisch)

Kan wel hoor, zal alleen iets langer duren! Als ik het goed heb zou verzending tussen €4,83 en €8,70 liggen, afhankelijk van hoe plat/klein ik de blouse kan verpakken. (Dat weet ik jammer genoeg wel pas als ik naar het postkantoor ben geweest.)

Ah ja via vinted kan het namelijk niet! Maar ik wil hem wel van je overnemen.

1 like

Ja ze zijn ook echt heel tof! Stop proppen papier voorin :wink:

Cool! Zou je me een privéberichtje kunnen sturen? Je profiel is onzichtbaar dus ik kan jou niet contacteren.
Heb de blouse op Vinted “gereserveerd”, op naam van mijn kat.

2 likes