Verkooptopic

Iemand interesse in (een of meer van) deze boeken? Ik heb ze gebruikt tijdens de Pabo. Alles mag weg voor alleen de verzendkosten!

Zit er stretch in die broek?

Ja!

Waar dacht je aan incl verzendkosten :D?

Estee Lauder Double Wear light in 1w2 Sand. Vorige week geopend en 2x gebruikt maar lichte dekking is toch niet helemaal mijn ding. €25 incl verzenden.

Lancome Hypnose Doll eyes mascara. Niet gebruikt, tijdje terug gekocht als back up en zag pas te laat dat ik de verkeerde heb gekocht. €12,50 incl verzenden.

En ik verkoop mijn Fitbit Charge 3. Nog geen jaar oud (vorig jaar mei gekocht) en incl. originele doosje en oplader enzo. Ik heb er zelf 2 losse bandjes bij gekocht (via bol.com), een zwarte siliconen en een rosé gouden milanees bandje. Er zitten een paar krasjes aan de bovenkant van het schermpje, maar die kreeg ik met geen mogelijkheid op de foto dus even eentje gepakt van de dag dat die krasjes erop kwamen (1 dag na aankoop, janken haha). €60 incl. verzenden (ophalen mag evt ook)

Al deze spullen staan te koop op United Wardrobe, maar misschien dat iemand hier wel interesse heeft. Als je ergens meer foto’s of iets anders van wilt weten, vraag het vooral!

Vagabond laarsjes in maat 40. Het model heet Alice. Ze zijn gedragen, aan de binnenkant van de hakken zit een lichte beschadiging.

Top met open schouders van Cristina Gavioli. Er staat geen maat in, maar ik pas het met een maat M.

Witte en roze trui. Allebei van de Primark, oversized gekocht in maat L. Kunnen eventueel ook samen weg voor een paar euro.

Wikkelurk van Forever 21. Maat M, maar één keer gedragen.

Jurk van Esprit. Het is een maat M, maar hij zou ook kunnen met een S. De mouwen zijn licht doorschijnend.

Jurk van Glamorous Tall, maat M. Maar 1 keer gedragen.

Jumpsuit van de Bershka. De stof is antraciet. Het is een maat L, ik draag zelf normaal M.

Ja shit, ik vind die altijd zo moeilijk. Acht euro voor de broek en dan nog de verzendkosten? Die zijn vier euro volgens mij, dus samen 12? Of had je zelf iets anders in gedachten? Laat maar weten!

Maat M, maar valt klein. 5 euro exclusief

Joe, ik heb wel interesse in je Fitbit! Waar woon je?

Ik stuur je even een pb!

Tientje rond maken?

Verkocht! Stuur je mij een pb met je adres?

Zijn deze nog te koop toevallig? :raising_hand_woman:

Nee helaas… Sorry!

1 like

Nike Air force 1, het is een maat 38,5 en ik draag ze met 39. Ik wilde ze heel graag in het blauw maar nooit gelukt en toen deze gekocht maar draag ze nooit haha

Sportbh van Hunkemöller. Ooit gekocht en vergeten terug te brengen. Het is een 70D. Ik heb hem nooit gedragen omdat mijn boobs toch te groot bleken.

Het is hetzelfde model als deze. Alleen een ander patroontje.

iemand interesse in een Kings Of Indigo (duurzaam!) broek? is helaas te groot voor mij :frowning: nieuw 140 eu, zelf in sale voor 50 gekocht, zat te denken aan 40 inclusief verzenden? nog helemaal nieuw dus!

maat 28, lengte 32, high wasted, valt erg los

anders stuur ik m terug maar dacht misschien kan ik hier iemand er blij mee maken

Waarom doe de fiets weg? ‘dat kreng’ klinkt alsof je er niet heel tevreden over bent hahah :blush:

Omdat ik een lui hol ben en hier gewoon veel geld aan heb verspild HAHA. Dus eigenlijk ben ik zelf het kreng :tipping_hand_woman: Fiets is echt perfect voor iemand die ‘m gebruikt. Kan ‘m misschien aan een vriendinnetje over doen.

Hoeveel zou je eventueel willen voor het rode topje van Vila?