Verkooptopic

Leuk! Wat vraag je ervoor?

10 inclusief verzendkosten?

Dan wil ik hem graag van je kopen :slight_smile:

Vintage leren schoenen maat 41

Vila maat M €10 excl verzenden. Valt boven de knie.

Mint&Berry mididress maat 40, kleur is donkerblauw €10 excl verzenden

Maxidress maat 36, weet niet welk merk dit is. €5 excl verzenden

H&m maat M, valt iets boven de knie €5 excl verzenden

Vero moda off shoulder lange top maat L. Was lastig hier een foto van te maken omdat de schouders niet gelijk zijn. Stof voelt glad aan. €5 excl verzenden

Wikkeljurk Vintage dressing maat m/l. Valt boven de knie. €10 excl verzenden

H&m maat S. €5 excl verzenden

Noisy may maat 38 €5 excl verzenden. Valt tot boven de knie

Lange jurk van Only, maat M. Valt tot de kuit (ik ben 1.70). Kleur is donkergrijs, een zachte stof. €10 excl verzenden

Oeh ik ben geïnteresseerd! :heart_eyes: Zit er een beetje ruimte in de wikkelmogelijkheid? Qua maat zit ik meer aan de L-kant namelijk :joy:

Jawel hoor!
Ik zit zelf ook meer aan de L kant :blush:

Iemand interesse in deze yeezy high slate? Maat 37 1/3 maar draag zelf 36 en ze passen me prima. Ik draag ze nooit en ze moeten echt weg want ben aan het opruimen haha. Ik heb ze denk ik 3x gedragen ofzo. Mogen weg voor € 100,00. Nieuw waren ze € 220,00.

1 like

hoe veel zit je ongeveer aan te denken voor de eerste twee shirts? Also ik heb zelf ook behoorlijk brede shouders, dus die eerste kan ik dan ook niet dragen als ik normaliter xs/s heb? :sweat_smile:

PU leren broek van Dept, maat M. Krijg hem niet echt goed op de foto… Is te groot geworden.

ik stuur je even een DM!

Ik ben ook wel benieuwd naar je prijzen voor de shirts.

Ik DM je even!

Heb je de nikes nog? :heart_eyes:

In quarantaine m’n kledingkast maar opruimen😅
Vintage blouse maat m/l (bovenste knoopje mist)

ASOS lookalike Clarks van suède maat 40 (zitten van die strepen op van het buigen, weet niet of dit weggaat want ik heb zelf geen schoenpoets)

Vintage leren enkellaarsjes met (echt?) bont en warm gevoerd maat 40 (zit achter een plekje, zie foto)

Enkellaarsjes van imitatieleer maat 40

Ik heb heel veel leuke items die ik zelf niet draag ,maar zeker weet dat ik er iemand
anders blij mee kan maken :grin:
Zijn veel foto’s excuses daarvoor :see_no_evil:
De donkergroene kleur is de blazer in maat 40 en broek in maat 38
De rest is allebei in maat 38

Mooie dames pakken van we fashion

4 likes

Catwalk junkie x de huismuts flared broek maat xs

T-shirt josh v maat L

Rok guess maat s maar zit heel veel rek in

Jurk ambika maat M

Onbekend merk jurk maat L

Jurk ambika maat m

Alles mag voor klein prijsje weg en is onderhandelbaar :wink: voor de we pakken had ik als richtlijn 45 euro in gedachten, maar mag
altijd onderhandelt worden :wink:

Ohh ik vind dit heel mooi. Wat vraag je ervoor?

Welke precies ?

Ik vind ze alledrie mooi :joy:

Maar die donkergroene blazer is me waarschijnlijk te groot, dus vooral de andere 2!