Verkooptopic

Voor hoeveel verkoop je m? Vind hem erg leuk, maar weet ook niet of ik hem zelf zou aantrekken. Twijfel twijfel…

Ik verkoop onderstaande laarsjes. Zijn van invito. 1x gedragen, impulsaankoop :joy:

Hak is 9-10 cm, maat 42. Verzenden of ophalen in Rotterdam.

Samenvatting

Ga ik even voor je nakijken als ik thuis ben! (weekendje weg nu)

1 like

Heeft iemand interesse in deze laarsjes? Maat 41, nog nooit buiten gedragen. Ik vind ze super mooi, maar pak ze gewoon nooit. Ze vallen trouwens best smal, met een ‘grote’ maat 40 passen ze ook wel denk ik.
Mocht iemand interesse hebben dan maak ik foto’s van de laarsjes.

Laarsjes

Ik wil hem wel aan je opsturen maar ik wil hem daarna wel graag terug eigenlijk

Ook te lezen via de bibliotheek! Online en fysiek

2 likes

Lange blouse van Collusion in maat 36.

1 like

Lief! Ik pb je even

Deze zijn het

VERKOCHT

Oh zie dit nu pas, sorry!

Ik denk 25 euro misschien?

Ik wil de rose jam wel overnemen

1 like

Oke, dankjewel, die heb ik al (gehad), even kijken hoe ver de palettes zijn. Als je niks hoort dan heb ik geen interesse. :blush:

Sure, helemaal goed!

Ik heb deze mantel gekocht na een tip op het forum

https://nl.opus-fashion.com/nl/mantels-wollen-mantel-haralda-heringbone-blauw

In maat 38 maar valt echt ruim. Als grote 40 kleine 42 zou ik zeggen. Ik kan het terugsturen maar misschien wil iemand overnemen?
Heb zelf 33 euro betaald

Deze mantel is echt mooi, ik zie 'm nu voor het eerst.
Ik koop geen kleding op de gok maar wilde toch even zeggen tegen jou, weet je zeker dat-ie je niet past? Oversized mantels zijn wel even wennen in het begin.

Ja hij is me echt te groot helaas, zit verkeerd bij de schouders en de mouwen zijn te lang :frowning: Vind het ook heel jammer.

Ja, jammer zeg. Hopelijk neemt iemand 'm over van je!

Ja het terugsturen is geen probleem! Maar dacht dan verkoop k het door voor de sale prijs ipv dat op internet de prijs weer omhoog gaat haha

1 like

Sorry Luzarl, ik heb de fles inmiddels verkocht. Thanks voor je interesse!