Iemand geïnteresseerd in Armani Luminous Silk foundation in nummer 3? Ik heb de verkeerde besteld en terugsturen is echt een gedoe bij Lookfantastic. Verkoopprijs €40
Hee! Is deze nog beschikbaar? Hoeveel vraag je?
Wij zijn thuis met een enorme opruiming bezig en nou kom ik enorm veel Disney DVD’s tegen. Iemand die daar interesse in heeft? Zo ja, ga ik met liefde een lijstje maken met wat er allemaal is.
I love Disney! Zou je een lijstje kunnen maken van de dvd’s die je weg doet?
Jaa
Ik heb hier wel interesse in, is die er nog?
Hee! Ik dacht aan 20 inclusief verzenden. Ophalen mag ook (woon in Amsterdam/werk in Hilversum)!
Heee sorry had helemaal niet meer gereageerd, maar ik denk toch dat ik ‘m even laat schieten (moet minder impuls aankopen met kleding doen haha ) sorry, hopelijk verkoop je ‘m nog!
Geen probleem, dankje voor het laten weten!
Iemand interesse in donkerblauwe Clarks & Levi shorts. Beiden zijn nieuw en nog nooit buitenshuis gedragen.
Clarks €35: maat 40. Zelf heb ik normaal gesproken maat 39/40.
Levi shorts €25: Draag met andere jeans ook 31, L of 40.
Ik verkoop wat kleding omdat het ‘helaas’ te groot is geworden.
Levi’s Mile High skinny jeans. Hooguit 2 keer gedragen, ben meer van de lichtblauwe spijkerbroeken. Maat 29x28. Ben 1.74 en heb het idee dat ze wat langer uitvallen, want normaal heb ik lengtemaat 30/32.
€35,- inclusief verzenden.
Mantel met woolblend van Mango. Maat L
Was nieuw €80,- en heb hem bijna niet gedragen.
€30,- incl verzenden
Blazer Mango van nepleer. Maat M. Nieuw €50,-
€20,- incl verzenden
Blazer Mango van fluweel. Moeilijk op de foto te krijgen, maar hij is echt diep zwart, lijkt nu meer grijzig… maat L
€20,- incl verzenden
Nike air max '97. Amper gedragen, maar er zit helaas wel een vlekje op de linkerschoen aan de achterkant. Wel schoon te krijgen verwacht ik. Maat 40.
€45,- incl verzenden
Makeup, waaronder drie paletten van Sleek, wetnwild, Deborah etc. Geen idee wat ik ervoor moet vragen dus reageer maar of stuur een berichtje als je ergen interesse in hebt en wat je ervoor over hebt. Kleine prijsjes zijn prima.
Ook heel veel nagelstickers voor de liefhebber.
Heb je de Clarks nog? Zo ja, heb je dan misschien nog meer foto’s?
Hi! Ja ik heb ze nog. Het zijn deze in de kleur “ink” https://m.zalando.nl/clarks-originals-desert-boot-sportieve-veterschoenen-cl611n00v-k12.html
Ik kan morgen wel wat meer foto’s sturen, ben vdg pas laat thuis.
Edit: met foto’s
Ik verkoop deze ‘jas’ van zara. Nooit gedragen; als ij de foto’s zie wil ik hem meteen aantrekken maar dat doe ik uiteindelijk toch niet
Maat S
Deze is echt mega leuk! S pas ik nooit anders had ik hem meteen overgenomen. Heb je hem al lang geleden gekocht?
Welke Sleek palettes zijn dat??
Ik kan altijd een gokje wagen… Verkoopt iemand toevallig ‘Knap voor een dik meisje’ van Tatjana Almuli?