Verkooptopic

Ik heb misschien interesse! Heb je een eigen foto?

Sorry hij is al verkocht!

Voor wie nog nieuwe nette schoenen zoekt!
De clarks heb ik weinig gedragen en de enkellaarsjes helemaal niet omdat het niet goed past met mijn zooltjes.

Clarks: zwarte leren brogues Hamblo Oak
Maat 38
25 euro excl verzenden

Pull&Bear chelsea boots
Maat 38
15 euro excl verzenden

mag ik wat vragen, wag voor materiaal zijn de onderste laarsjes?

Ik kan na werk vandaag even op het kaartje kijken! Volgens mij was het in elk geval geen leer.

Zoals ik al dacht is het plastic en geen leer! Zie nu pas dat ze van de bershka zijn in plaats van pull&bear :speak_no_evil:

Maat 38, Steps, was nieuw rond 80.
1 keer gedragen voor een bruiloft.
Dacht zelf aan 25 incl?

Bikini, broekje nieuw met kaartje maat 40, top maat 80C en enkele keren aan gehad.
7.50 incl

Blazer maat 38
Mooie stevige kwaliteit
10 incl

Heb je toevallig ook Clarks desert boots? Zodat ik kan vergelijken welke maat je daarin draagt bIk twijfel namelijk of ik die brogues pas :thinking:

Nee helaas niet! Al mijn schoenen zijn ook maat 38 (sneakers, laarsjes etc) dus weet niet hoe handig die info is haha. Ze zitten wel wat smaller natuurlijk door het model en het materiaal.

Ah oké, dan denk ik dat ze helaas te klein zijn

Reinigingsmousse Clarins voor droge/gevoelige huid, ik heb altijd deze voor de normale huid. Verkeerde besteld… heb bon van douglas nog. Mag voor 10 euro weg.

Manfield schoenen maat 36 mogen voor 8 excl verzenden weg. Zijn gedragen

Blazer vd WE, maat XS. Mag voor 5 euro exclusief verzenden weg.

Jasje Zara maat S. Max 2 keer gedragen. Mag voor 10 euro excl verzenden weg.

Serum Clarins, mag voor 10 euro excl verzenden weg. Is nog voor de helft vol.

Heb nu wat prijzen genoemd maar mocht je een bod willen uitbrengen is dat ook prima! Ik wil er graag vanaf :). Ophalen kan ook in NB.

Leren rokje Zara, maat XS maar valt (vind ik) als S. Heb zelf maat xs maar mij toch te ruim, 7,50 euro

Vestje Only donkerblauw maat XS 5 euro

Jurkje pull and bear XS 5 euro

1 like

Ik heb hetzelfde probleem met deze Piedi Nudi schoenen (ook te groot). Deze enkellaarsjes zijn van Italiaans leer. Het is een maat 39 en de nieuwprijs was €189,95. De laarsjes zijn gedragen.

Binnenkort mag ik een nieuwe telefoon, dus ik verkoop mijn iPhone 7 32 gb in rosé goud. Hij heeft wat lichte beschadigingen, maar is voor de rest nog in prima staat. Helaas heb ik geen oplader en oordopjes meer, wel heb ik de adapter voor de oordopjes. Ik wil er €100 voor.

Ik heb een aantal dingen te koop, want ik spaar voor een ukelele!

Ik hoop dat het allemaal lukt vanaf mijn telefoon!

Zwarte Timberlands maar 39 - 85 W
Vraagprijs 50,- (Max 5 keer gedragen)

Bordeaux rode Dr. Martens Pascal maat 40.
Vraagprijs 80,- (ongedragen, te groot gekocht en nooit teruggebracht)

Extra info

Dr Martens

Timberlands

Sissy Boy jurk ongedragen Maat M. Nieuwprijs 139,99. Vraagprijs 40,-

Nike maat 39 - Max 5 keer gedragen
Vraagprijs 40,-

Buddha to Buddha ring - gedragen, maar te groot.

Jurkje van WE - ongedragen. Nieuwprijs 49,99, vraagprijs 20,-

1 like

Oooh hoe valt die jurk van sissy boy? Ik heb meestal een S maar soms een M.

Ik heb nog 2 Lijnkaarten (voor bus en tram) van de periode dat ik in België woonde. Wil iemand deze van me overkopen? Pm dan even. Moet thuis kijken hoeveel er precies op staat.

Dan is hij denk ik wel ruim! Ik heb ook normaal een S/M en voor mij is het ook iets te groot.

Ah wil hem toch wel van je overnemen! Mijn zusjes vinden hem ook mooi. Dus als hij voor mij te groot is kunnen zij hem aan.