Is goed! Stuur me maar een DM
Diverse kleding in maat S/36 en 2x xs (zara mango) en m (ant origine trui) Ik draag bijna altijd 36. Denk aan 5 euro per stuk, als je meerdere dingen wilt maken we er wat leuks van.
Heb je vragen over maten, let me know!
Afbeeldingen in spoiler, daar staan ook specs bij die ik zelf zie als ik bewerk maar jullie volgens mij niet?
H&m jasje 36
Warehouse maat 8 (34 qua schouders)
Bershka S met zijsplitten
Zara xs (kon ik met 36 ook aan)
YAS jurk 34
Ant origins uniseks trui (lang), maat M (Lijkt me niet heel groot vallen)
Vintage spijkerrok valt als 34 36 zou ik zeggen
Steps ‘vintage’ jurk 36, bloemetjes zijn iets rozer dan op de foto
Miss America maat 36, aansluitend
Mango trui maat xs, valt iets boxy/ruimer
H&M blouse met kraagdingetjes 36 (wijde fit)
Oeeehh ik heb interesse in de 2 bloemetjes jurken ! Heb je soms een aanfoto? En hoeveel wil je ervoor incl verzending naar BE? Bedankt alvast
Je bedoelt de zwarte met bloemetjes en de groene zara toch? Die laatste is met mijn lengte (170) een kort jurk of meer lange soort blouse/tuniek. Mss goed om te weten :). Ik zie dat verzenden naar BE 9.00 is zonder track en trace. Waarom zo duur! De 2 samen kunnen voor 8 euro weg. Totaal zou dan €17 zijn.
Hoeveel wil je hebben incl verzending voor het H&M truitje met de kraagdingetjes? Ik woon in Nederland!
Yes die groene zara en steps vintage. Prijs klinkt goed, kan je nog even aanfoto’s in berichtje sturen aub?
8 euro incl verzending als brievenbuspakketje (€4)?
Probeer ik straks even te maken! Wordt vervolgd
Oh shit ik bedoelde eigenlijk de mango hahaha had verkeerd gekeken. Maar die pas ik helaas niet. Sorry!
Heb ik na je vraag gestuurd. Heb je ze gezien?
Ja maar ga er wss toch vanaf zien. Wil wel echt zeker zijn als ik iets koop op het forum gezien je niet kan retourneren… bedankt toch en sorry voor het late antwoord.
Die is inmiddels verkocht
Ik heb mijn boekenkast eens flink opgeruimd, misschien heeft iemand hier interesse in deze boeken? Ze zijn allemaal hoogstens 1 keer gelezen. Ik zat te denken aan €3 per boek excl. verzendkosten, maar als je een ander voorstel hebt kun je me altijd PMen! De boeken zijn allemaal in het Engels, behalve Damn Honey.
UPDATE: de volgende boeken zijn nog beschikbaar
- The Selection - Kiera Cass
- The Elite - Kiera Cass
- Harry Potter and the Deathly Hallows - J.K. Rowling
- The Black Lizard Big Book of Locked-Room Mysteries
- City on Fire - Garth Risk Hallberg
- A Walk to Remember - Nicholas Sparks
Wow, ik neem er graag een aantal van je over: The Nix, All the Bright Places, Never Let Me Go, One of Us is Lying en Damn Honey.
Super fijn! Ik stuur je een PM!
Kan ik iemand blij maken met jurken? Ik heb er een aantal in maat XS en S die weg mogen. Ik zet foto’s, conditie, maat en vraagprijs excl. verzendkosten hieronder in de spoiler.
Heeft er toevallig iemand interesse in een nieuwe ongebruikte Medela Freestyle kolf? Mag weg voor €220
Jaa ik heb ze nog!
The Nix is zoooo goed, vraag me alleen niet waarom ik dat boek zo goed vond want ik weet het niet meer