Ze vallen toevallig niet als 39 XD? Nee serieus, hoe vallen ze want ik MOET ze (maar heb vrijwel nooit 38…)
Haha… nee ze vallen wel als 38 vind ik.
Balen! Ze vallen wel als 38 denk ik.
Nee sorry, heb ze afgelopen weekend teruggestuurd
No worries, thanks voor het antwoorden!
ik ga een jaar naar het buitenland dus wil graag van wat spullen af!
Clarks desert boot zwart maat 36, weinig gedragen:
Jeffrey Campbell Lita’s maat 36, ongedragen:
Sendra’s maat 36, gedragen maar buitenkant ziet er nog netjes uit:
Enkellaarsjes met hak (10cm) van Invito maat 36:
Dirndl jurkje voor carnaval maat M, 1 keer gedragen:
‘Gipsy’ jurkje voor carnaval maat S, 1 keer gedragen:
meer info/foto's staan op mijn uw (als dit mag)
Ja heel graag!!
Wij moeten nog steeds gordijnen boven (in de slaapkamer) en mss dat we als we al rails hebben ook eindelijk eens gordijnen kopen
Stuur me maar even een pb!
Mag nu weg voor 1.750! Moet het liefst voor 1 februari weg
Heb even heel goed opgeruimd en kwam heel veel kleding en jassen tegen die er nog prima uitzien maar te groot of te klein zijn geworden of waar ik op uitgekeken ben.
Als je aanfoto’s wil van iets, laat het dan even weten, dan maak ik die.
Alle prijzen excl verzenden, mag ook opgehaald worden in Nieuweg.ein.
Samenvatting
Top H&M maat 34, 5e
Top Modstrom maat M met rits op de rug, 5e
Top van een soort zijdestof met hele kleine gestikte stipjes en knoopje achter, Pieces maat S (valt wat wijder) 5 euro
Top van Vila van stevige, soort cupro-achtige stof, maat S (valt wat wijder) 5 euro
Nette, stevige blouse van Mexx, maat 34. Met een soort zwaluwprint. Moet je strijken en daar hou ik niet van dus draag ik hem niet. 5 euro.
Flowy blouse van H&M, maat 34 maar valt wat wijder. 5 euro
Army blouse H&M, maar 34 maar valt als 36. 5 euro
Flowy blouse H&M, maat 34. 5 euro
Shirt Costes maat xxs (haha wat dacht ik, nooit gedragen want valt wel iets groter/xs, maar pas ik nog steeds niet in) 5 euro
Flowy blouse Mango maat s maar valt echt ruim, eerder als m. 5 euro
Top Promiss met kraaltjes op de schouders. Maat s, 5 euro
Halfdoorzichtig blouseje Primark maat 34, 5 euro
Flowy luchtige top Mango maat s, valt heel ruim. 5 euro
Mooie flowy luchtige top H&M, heeft schattige pof/kapmouwtjes. Maat 34, 5 euro
Satijnachtige top H&M maat s met diepe v-hals. 5 euro
Dunne col Vila, maat s. Heeft gestikte ribbels. 7 euro
Hele chille top van Supertrash, maat xs maar valt wat ruimer (en ik hou van aangesloten tops). Ribstructuur en iets feller oranjerood dan op de foto. 7 euro
Shirt Lola Liza, maat s. 5 euro
Shirt H&M maat xs, valt meer als s. Net geen croptop maar wel korter dan normaal. 3 euro
Shirt H&M maat s. Vind hem heel mooi maar hij valt wat wijder en icm met de diepe v-hals ben ik steeds bang dat mijn bh te zien is. 5 euro
Shirt Object maat s. Wassen in een waszakje. 7 euro
Croptopje H&M maat s. 3 euro
Dun jurkje Object maat s. 7 euro
Dikke gebreide jurk Object, maat xs maar valt wat groter. Achterkant en zijkant van hele dikke sweatstof en voorkant van gebreid materiaal. Rits aan de zijkant maar die heb je niet nodig. Valt niet heel lang, halverwege bovenbeen. 10 euro
Gebreide jurk met lichte lurexdraad van French Connection maat 36, heel stretchy. 15 euro
Hele mooie dikkere jurk van Selected Femme, maat 36 maar valt ruim. Diepe v op de rug, maar heb hem ook achterstevoren gedragen met de v voor. 15 euro
Jurk van dikkere stof Vila, maat M. Mooie gestikte belijning. 10 euro
Hele dikke gebreide jurk Esprit, maat s. Er zit een soort gradient effect in, de stof wordt donkerder naar onderen toe. Is niet heel lang, valt tot halverwege bovenbeen. Is echt heel warm. 15 euro
Kort recht gestikt rokje Costes maat s. Is een soort armykleur. 5 euro
Flowy rok Sylvian Heach maat m. Achterkant is langer dan de voorkant en broderie aan de onderkant. 5 euro
Superchille rok die echt niet tot z’n recht komt op de foto’s. Van een heel soepel, koel materiaal en heeft een overslag. Maat s maar door de elastieken band boven met xs en m ook te dragen. Heel chill als het warm is. 5 euro
Body hunkemoller met drukkers onder, 2x 5 euro per stuk
Corrigerende body met korte pijpjes Magic Bodyfashion, maat s. 5 euro
Corrigerend hemdje Magic Bodyfashion, maat s, met cups. 5 euro
Gebreid oversized vest Primark, maat xs (maar valt dus ruim). 5 euro
Kort jasje Costes maat s met rits en zakken. Kleur is het beste te zien op de tweede foto. 10 euro
Lang gebreid vest Promiss maat s/m. 10 euro
Trenchcoat H&M met zakken. Maat 36. 10 euro
Dikke wollen winterjas Object, maat s. Met zakken. 20 euro
Dikke winterjas pilotenmodel van Supertrash, maat 34 maar valt als 36. Kan met dikke trui eronder gedragen worden. Is over de hele binnenkant en in de mouwen gevoerd met het (nep)bontje. Sluit met rits en gespen. 25 euro
Dunnere jas pilotenmodel H&M, met zakkken. Maat s. Kan gedragen worden met dikke trui eronder. 10 euro
Korte wollen gevoerde winterjas Vero Moda. Maat xs maar kan ook met s. Is niet superdik maar heb ik wel als winterjas gedragen toen het niet vroor. Heeft zakken. 10 euro
Prijzen zijn niet definitief, als je een andere prijs in gedachten hebt of meerdere items wil kopen, pm me dan met jouw voorstel.
Deze heb ik 1 dag ongeveer 2 uur totaal aangehad, de marteling, want ik loop alleen maar op sneakers. Dus zien er echt nog goed uit. Ik kan ook foto’s maken van die hier op zolder staan, maar ben nu te lui om naar boven te lopen en kind slaapt.
€35 + verzendkosten
Edit: misschien wel handig, de maat erbij… maat 38
Ik heb interesse in die onderste. Ik PM je even!
Ik verkoop onze IKEA NORSBORG 3-zitsbank, hij is een jaar gebruikt en dat zie je wel een beetje (kussens zijn iets ingezakt) maar hij ziet er nog prima uit en hij zit nog lekker. Chaise longue kan aan beide kanten. Meer info zie IKEA site https://www.ikea.com/nl/nl/p/norsborg-3-zitsbank-met-chaise-longue-finnsta-berken-finnsta-donkergrijs-berken-s39124976/
Ik zal later nog even een eigen foto toevoegen. Hij mag voor 50 euro weg (ophalen in Noordwijk ZH).
Wel lastig ophalen maar wel een koopje… waarom gaat hij weg?
Wij gaan een jaar naar het buitenland en opslaan is meer moeite dan volgend jaar een nieuwe bank kopen.
Ik heb een Alta HR, een wat ouder model maar hij doet het prima. Wel met roze bandje!
Ik heb eventueel een charge 3 te koop (wel met later gekocht zwart bandje ipv de grijze)
Is iemand trouwens op zoek naar een pax kast? Wij hebben een donkerbruine staan in Almere! 175x58x236
In welke omgeving? Ik heb twee jaar terug impulsief een racefiets gekocht maar doe er nooit iets mee.