Verkooptopic

Hoo ik wilde mn post aanpassen omdat er iets verkocht was maar nu heb ik m per ongeluk helemaal verwijderd. :grimacing:
Dus bij deze even schaamteloos een paar dingen (want alles is me teveel werk) opnieuw.

Beige enkellaarsjes van Invito, maat 39 maar valt als 40, €15

Donkergrijze zomer/tussenjas van Only, maat XL, €12,50

Wit blousje van H&M, maat L, €7,50

Zwarte midi-jurk van H&M met lintding voor in de taille, maat S maar heel strechy dus maat M kan ook meer dan prima, €10

Donkerblauw/wit gestreepte blouse van H&M, maat L, €10

Zwarte top met vleermuismouwen van H&M, maat M, €7,50

Licht/poederroze top van Vila, maat M, €7,50

Groene strakke joggingbroek van Decathlon, maat M, €7,50

Ik heb wat boeken, hoofdzakelijk romans, Nederlands en Duitstalige in de aanbieding en dvd’s. Hoef er niet de hoofdprijs voor.

-foetsie-

Ja ik wel! Is het een code of staat het op een los account?

Hoeveel wil je ervoor hebben? En issie blauw of zwart?

Oh She Glows zgan nieuwprijs €25,75

Foodless zgan nieuwprijs €17,50

Verzendkosten voor de koper. Oh She Glows past niet door de brievenbus, Foodless wel.

Iemand interesse? Ik hoor graag je prijs

Blauw. Maar sorry, heb ‘m net verkocht via MP! Ze heeft nog niet betaald, dus mocht het niet doorgaan laat ik je het weten.

Doe je 15,- inc verzenden voor de laarsjes?

Mag ik vragen waar je woont? Evt ophalen :slight_smile: mag ook per pb ofcourse!

Ja :blush: Stuur me maar een pb met je gegevens!

Ik woon in Zuid-Holland, is dat in de richting of totaal niet?

1 like

Jazeker :wink:

Ik heb je inmiddels al een PB gestuurd maar ik weet niet of je het gezien hebt?

1 like

Ik heb nog twee jassen die voor 5 euro per stuk + verzendkosten weg mogen. Allebei maat 34. Wel gedragen, maar zien er nog goed uit :slight_smile:

SOLD

afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding

Ik doe m’n elite fietstrainer weg, ik gebruik ‘m niet meer. Incl 2 buitenbanden die geschikt zijn, USB met ANT+ verbinding, anti slipmat en voorwielhouder. Je kunt verbinding maken met Zwift via de ANT+.

Richtprijs is 100, hij is 2 jaar oud, heb ‘m vorig jaar voor bijna het dubbele van een goede vriendin overgenomen.

Hey heb je hem toevallig nog?

Is dit zo eentje die zelf de weerstand aanpast als je connected bent met zwift of moet je die alsnog zelf aanpassen als je zo,n route wil simuleren?

Past ‘m zelf aan! Hoefde met Zwift niet zelf te schakelen. Weet t type niet exact (of het een B+ oid is). Heb ‘m zelf alleen met ant+ gebruikt iig, daar doet hij ‘t top op.

Ik heb waarschijnlijk straks 1 palette, 1 lipgloss en 1 liquid lipstick in de kleur Jeffree what the fuck over van de Shane Dawson collectie. Is iemand er in geïnteresseerd? Voor de prijs die ik heb betaald 87.90 exclusief verzendkosten.

Ik sta op het punt om Dr Martens 1460 (zwart leer) maat 38 terug te sturen naar de webshop waar ik ze heb gekocht. Maarrrrr, als iemand van hier interesse heeft? Heb ze gekocht voor 120 euro (sale +kortingscode) voor die prijs mogen ze ook weg.
HET PLAATJE IS ROOD MAAR ZE ZIJN ZWART!

Ik had ook een maat kleiner besteld en die houd ik.