Gymshark Flex leggings, maat M, kleur Beet marl/chalk pink
Rebecca Minkoff mini mac VERKOCHT
Return to Tiffany ketting, origineel (gekocht in NYC)
Hoeveel vraag je voor de legging
Dacht aan 20 excl verzendkosten
Snap het nog niet helemaal hahaha sorry ligt niet aan jou
Als je met Zwift fietst en de route gaat bergop, wordt het fietsen dan vanzelf zwaarder of moet je zelf nog iets doen zodat het zwaarder wordt?
Wat had je voor prijs in gedachten voor de Rebecca Minkoff tas ?
Je hoeft niet handmatig te schakelen het is een smart trainer! Dus Zwift does the work via die ant+ verbinding. Elite heeft kennelijk zelf ook een Zwift achtig programma, maar heb dat zelf nooit gebruikt
Haha Fifth Avenue!
Ik dacht aan 50 euro excl. Hij heeft wel een beetje gebruikerssporen. Kan je nog wat foto’s sturen als je wilt!
Als je dat zou willen doen heel graag
Nice! Ik heb misschien wel interesse
Welke regio woon je?
Ik moet van mijn vriend vragen of er Bluetooth op zit? Want met alleen ANT kan zo’n ding niet zelf de weerstand aanpassen (?) Want ANT kan alleen zenden en niet ontvangen (?)
Zit er misschien een stickertje op met het typenummer?
Sorry voor de vele vragen maar we hebben nu ook zo’n ding maar dan een Tacx en we zoeken eentje die beter is dan wat we nu hebben!
Pfoe, ik zal eens kijken! Bluetooth durf ik niet te zeggen, heb ik nooit gebruikt. Die ant+ dongel had ik aan m’n laptop, heb dat ding een jaar terug van een vriendin overgekocht. Kan anders nog wel even bij haar vragen, maar of ze daar nog de info van heeft weet ik niet!
Regio Noord Limburg, maar ben heeeel regelmatig in regio Apeldoorn. (En dus op de snelweg daartussen haha)
Ik zie die sticker letterlijk voor het eerst :’)
Ik hou je op de hoogte of die wel/niet gecanceld word en wanneer die binnen is.
Superstar jasje. Echt leer. Zit prachtig maar mij helaas te groot Maat L. Denk aan 20 euro ex.
Josh V Elena, maat M. Mist steentjes, niet storend. Ik heb een andere soortgelijke rok en moet keuzes maken. Denk aan 15 euro ex.
Ik heb het palette kunnen cancellen, sorry
Alles is maat XS, behalve de truien, die zijn maat S
Zara blouse, nieuw met kaartje er nog aan. Nieuwprijs is 25,95. Mag weg voor 15 excl. Zara jurk, nieuw, nieuwprijs 49,95, mag weg voor 30 excl. Zara jurk, nieuw, nieuwprijs 49,95, mag weg voor 30 excl Zara trui zwart en creme, nieuw, nieuwprijs 39,95, mogen weg voor 20 excl per trui. Zara blouse, nieuw, nieuwprijs 29,95, mag weg voor 18 excl.welke maat is alles?
Ja hoor, stuur maar een PB!